Zysk nie jest ważny jest najważniejszy (Okładka miękka)

Zysk nie jest ważny jest najważniejszy

Zysk nie jest ważny jest najważniejszy (Okładka miękka)

Oferta specjalna -22%
5.00 / 1 głosów

Gdy właściciele małych i średnich przedsiębiorstw po raz pierwszy słyszą porady George’a Cloutiera, często uznają go za szaleńca. Jego kontrowersyjne zasady prowadzenia działalności, których nie uczą w Harvard Business School – to m.in.: - NAJLEPSZY BIZNES RODZINNY MA JEDNEGO CZŁONKA. - WEEKENDY SPĘDZA SIĘ PRACUJĄC, A NIE GRAJĄC W GOLFA CZY IMPREZUJĄC. - NIGDY NIE PŁAĆ DOSTAWCOM ZGODNIE Z TERMINEM. - DEMONSTRUJ NA KAŻDYM KROKU, ŻE JESTEŚ OGARNIĘTY MANIĄ KONTROLI. - PRZESTAŃ ZAPRZECZAĆ: TO TWOJA WINA, JEŚLI FIRMA PODUPADA W CZASIE RECESJI. Cloutier, założyciel i prezes zarządu American Management Services, stał się „czołowym rzecznikiem drobnej przedsiębiorczości” (Reuters). Już od ponad trzydziestu lat oferuje właścicielom przedsiębiorstw pomoc przy podejmowaniu trudnych decyzji, którymi najeżona jest droga do dochodowości ich biznesów. On i jego firma współpracowali z ponad sześcioma tysiącami przedsiębiorstw, jedne z nich ratując od niemal pewnego upadku, innym natomiast zapewniając niemożliwy z pozoru rozwój, i pomogli im uzyskać dochody. Cloutier jest absolwentem Harvard College i Harvard Business School, jednak porady zawarte w niniejszej książce nie pochodzą stamtąd. W przeciwieństwie do swoich kolegów ze studiów, którzy w większości trafili prosto na Wall Street, Cloutier już o drugiej nad ranem pracował w dokach, licząc główki sałaty dla dostawców żywności, aby upewnić się, że wszystko jest zgodne z listem przewozowym. Spędził również wiele długich nocnych godzin w zajazdach dla tirów, strzegąc kasy przed złodziejaszkami. Cloutier i jego współpracownicy z American Management Services, jako osobiste pitbule prezesów zarządów, którzy ich zatrudniają, wykorzystają wszystkie możliwe sposoby, aby skierować firmy ich klientów z powrotem na tory długoterminowej dochodowości. Zysk nie jest ważny, jest najważniejszy jest bardzo opóźnionym sygnałem ostrzegawczym dla milionów właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Niniejsza książka bez owijania w bawełnę wali prawdę w oczy zarówno przedsiębiorcom początkującym, jak i tym o już ustalonej pozycji. Praktyczne porady Cloutiera mogą być czasami trudne do zaakceptowania, ale odnoszą skutek.
  • 2 lipca 2016 Inventer89,

    Obowiązkowa lektura dla pracodawców i pracowników

    Świetna książka - pokazuje dlaczego szef jest szefem, a pracownik pracownikiem i skąd wynikają różnice w zarobkach między szefem, a pracownikiem. Na p... czytaj >
    Świetna książka - pokazuje dlaczego szef jest szefem, a pracownik pracownikiem i skąd wynikają różnice w zarobkach między szefem, a pracownikiem. Na przykładach wielu firm pokazywane są błędy w zarządzaniu i sposoby ich rozwiązywania. Nie zgadzam się tylko z zagadnieniem wydłużania płatności, bo w ten sposób według mnie nie polepsza się stosunków na linii dostawca-odbiorca, a te mogą częściowo wpływać na dalszą współpracę.

5.00

Na podstawie 1 ocen
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1