Zwroty i reklamacje

  • Sformułowanie „zwrot produktów” oznacza inaczej odstąpienie od umowy;
  • Masz prawo zwrócić do nas produkty fizyczne bez podawania jakiegokolwiek powodu w ciągu 30 dni od dnia ich otrzymania;
  • Odstąpić od umowy nie możesz, jeśli produkt uległ zniszczeniu lub nosi ślady użytkowania. Uwaga! W przypadku płyty, filmu czy gry nie możesz zwrócić produktu po otwarciu zapieczętowanego opakowania;
  • Pobrane produkty cyfrowe możesz nam również oddać w ciągu 14 dni od momentu umieszczenia ich na Wirtualnej Półce, ale pod warunkiem, że nie zostały przez Ciebie odtworzone;
  • W przypadku reklamacji możesz wybrać czy preferujesz naprawę czy wymianę Produktu lub Treści cyfrowych bez Nośnika na nowe;
  • Jeśli Twój produkt posiada kartę gwarancyjną, z reklamacją możesz zwrócić się bezpośrednio do serwisu wskazanego na karcie, co znacznie przyspieszy czas obsługi reklamacji.
ruch

Oddaj paczkę w dowolnym kiosku Ruch za darmo!

Dajemy Ci możliwość zwrotu przesyłki zupełnie za darmo! Warunkiem jest umieszczenie na paczce zwrotowej etykiety, którą wygenerujesz wypełniając krótki formularz.

Zwróć produkt w kilku krokach:

  • podaj numer zamówienia lub numer faktury odnoszącej się do zlecenia, z którego pochodzi produkt, który chcesz nam odesłać;
  • zaznacz produkt, który chcesz oddać. W tej chwili sprawdzimy, czy czas, który upłynął od momentu odbioru pozwala Ci na zwrot produktu lub reklamację;
  • po zatwierdzeniu danych wygeneruje Ci się dokument PDF, który należy wydrukować;
  • część wydrukowanego dokumentu z danymi wysyłkowymi oraz kodem kreskowym odetnij i naklej na szczelnie zapakowaną paczkę. Pozostałą część włóż do pudełka;
  • tylko tak przygotowaną paczkę możesz oddać w dowolnym kiosku Ruch za darmo!
  • skorzystanie z usług innego przewoźnika odbywa się na koszt własny.

Po więcej szczegółów dotyczących Zwrotów i reklamacji zapraszamy do Regulaminu serwisu