Zwroty i reklamacje

  • Sformułowanie „zwrot produktów” oznacza inaczej odstąpienie od umowy;
  • Masz prawo zwrócić do nas produkty fizyczne bez podawania jakiegokolwiek powodu w ciągu 30 dni od dnia ich otrzymania;
  • Odstąpić od umowy nie możesz, jeśli produkt uległ zniszczeniu lub nosi ślady użytkowania. Uwaga! W przypadku płyty, filmu czy gry nie możesz zwrócić produktu po otwarciu zapieczętowanego opakowania;
  • Pobrane produkty cyfrowe możesz nam również oddać w ciągu 14 dni od momentu umieszczenia ich na Wirtualnej Półce, ale pod warunkiem, że nie zostały przez Ciebie odtworzone;
  • W przypadku reklamacji możesz wybrać czy preferujesz naprawę czy wymianę Produktu lub Treści cyfrowych bez Nośnika na nowe;
  • Jeśli Twój produkt posiada kartę gwarancyjną, z reklamacją możesz zwrócić się bezpośrednio do serwisu wskazanego na karcie, co znacznie przyspieszy czas obsługi reklamacji.

Zwróć produkt w kilku krokach:

  • Powiadom nas o swojej decyzji dotyczącej odstąpienia wysyłając do nas odpowiedni formularz na adres kontakt@cdp.pl.
  • Zwracane produkty wraz z formularzem możesz odesłać za pośrednictwem kuriera opłaconego przez nas, bądź wysłać na adres naszego magazynu: West Park Ożarów; MERLIN BUSINESS SERVICES;, Hala nr 1; ul.Poznańska 249, Ołtarzew; 05-850 Ożarów Mazowiecki (skorzystanie z usług innego przewoźnika lub sposobu dostarczenia zwracanych produktów odbywa się na koszt własny w zakresie jakim stanowi to bezpośredni koszt zwrotu rzeczy).
  • Po otrzymaniu od Ciebie zwracanego produktu wraz z formularzem odstąpienia od umowy, w ciągu 14 dni dokonamy zwrotu wpłaconych środków.
  • Zwrócimy je stosownie do sposobu płatności, jaki wybrałeś na etapie składania zamówienia, tj.: na numer konta, za pomocą którego dokonałeś zapłaty za zamówienie – jeśli zamówienie było opłacone z góry. Jeśli opłaciłeś zamówienie przy odbiorze, to zwrot pieniędzy nastąpi na numer rachunku bankowego podanego w formularzu zwrotu.
  • Uwaga! Stroną umowy sprzedaży zawartej w ramach serwisu https://cdp.pl/ przed dniem 01.04.2017 jest Cdp.pl. sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, zatem w przypadku zwrotu lub reklamacji Produktów zakupionych przed dniem 01.04.2017, przesyłkę należy wysłać na adres: Magazyn Ruch FMCG CDP, ul. Annopol 17A, 03-236 Warszawa, na nazwisko Katarzyna Brzezińska; kontakt do Biura Obsługi Klienta to Biura Obsługi Klienta to pomoc@cdp.com.pl, tel. 801-801-815.

Po więcej szczegółów dotyczących Zwrotów i reklamacji zapraszamy do Regulaminu serwisu