Zjawisko sponsoringu jako forma prostytucji kobiecej (Okładka miękka)

Zjawisko sponsoringu jako forma prostytucji kobiecej

Zjawisko sponsoringu jako forma prostytucji kobiecej (Okładka miękka)

Oferta specjalna -16%
Książka jest pierwszym opracowaniem na polskim rynku na temat zjawiska sponsoringu jako formy prostytucji dokonującego się m.in. w środowisku studenckim. Głównym celem książki jest zaprezentowanie przeprowadzonych badań, które potraktowane są dwukierunkowo. Z jednej strony przedstawia motywy i postawy kobiet decydujących się na sponsoring, zaś z drugiej strony charakteryzuje mężczyzn, którzy proponują związki sponsorskie. Książka nie zachęca do uprawiania prostytucji ani do korzystania z niej. Nie napiętnowano w niej także osób prostytuujących się. Autorka umożliwia racjonalny wgląd w zjawisko, które istnieje w naszym społeczeństwie, a wokół którego nagromadziło się wiele opinii i poglądów , mimo że nie ma jeszcze przeprowadzonych badań naukowych na ten temat. Prostytucja jest rzeczywistością społeczną, a zjawisko sponsoringu jest jej nową formą. Jako zjawisko społeczne istnieje niezależnie od tego, jak jest oceniane moralnie czy prawnie.

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Zjawisko sponsoringu jako forma prostytucji kobiecej" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.