Zarządzanie zaufaniem w przedsiębiorstwie (Okładka miękka)

Zarządzanie zaufaniem w przedsiębiorstwie

Zarządzanie zaufaniem w przedsiębiorstwie (Okładka miękka)

Oferta specjalna -8%

Kup na prezent
Budowanie relacji opartych na zaufaniu jest niezbędne we współczesnym zarządzaniu przedsiębiorstwem. W książce tej zaprezentowano główne koncepcje, narzędzia i zastosowania kategorii zaufania w nowoczesnym zarządzaniu. Uwzględniono zachodzące obecnie zmiany związane przede wszystkim z przejściem od zarządzania kompetencjami twardymi do zarządzania kompetencjami miękkimi, powszechnym zastosowaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych i turbulentnym otoczeniem, w którym działają przedsiębiorstwa. Szczegółowo omówiono między innymi: * definicje, źródła i typologię zaufania, * zagadnienia ekonomii zaufania, * znaczenie zaufania w koncepcji kapitału ludzkiego, * wytyczne do budowy zaufania w organizacji, * rolę lidera w zarządzaniu zaufaniem, * relacje między zarządzaniem zaufaniem a zarządzaniem wiedzą i zarządzaniem w kryzysie, * kwestie odporności przedsiębiorstwa na korupcję i defraudację, * strategie komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem, * problematykę zaufania w relacjach z partnerami biznesowymi, * zasady zarządzania reputacją i lojalnością, * strategię społecznej odpowiedzialności biznesu, * zagadnienia zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstwa, * zastosowanie metodologii zarządzanie zaufaniem [w tym zespoły wirtualne, e-commerce, przetargi on-line). Wprowadzona przez autorów i sukcesywnie rozwijana koncepcja zaufania w zarządzaniu (zarządzania zaufaniem) ma charakter nowatorski na skalę światową. Książka jest przeznaczona dla teoretyków i praktyków zarządzania: liderów i menedżerów oraz wykładowców i studentów nauk o organizacji i zarządzaniu.

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Zarządzanie zaufaniem w przedsiębiorstwie" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.