Zarządzanie wiedzą (Okładka twarda)

Zarządzanie wiedzą

Zarządzanie wiedzą (Okładka twarda)

Oferta specjalna -10%

Kup na prezent
Podręcznik zawiera kompleksowe, spójne i interesujące omówienie rozmaitych aspektów, koncepcji i najważniejszych problemów związanych z zarządzaniem wiedzą. Poszczególne elementy składające się na zarządzanie wiedzą zostały podzielone na pięć kategorii, odpowiadających pięciu częściom książki: • istota wiedzy (dane, informacje, historia zarządzanie wiedzą, filozoficzne koncepcje wiedzy), • wykorzystywanie wiedzy (kapitał intelektualny, nurty w zarządzaniu strategicznym, perspektywa zarządzania wiedzą), • generowanie wiedzy (narzędzia zarządzania wiedzą, systemy zarządzania wiedzą), • artefakty wiedzy (narzędzia zarządzania wiedzą, systemy zarządzania wiedzą), • aktywizowanie wiedzy ( warunki, sieci wiedzy, zarządzanie zmianą). Analiza tych zagadnień została wzbogacona licznymi przykładami z praktyki działania globalnych organizacji. Dzięki temu Czytelnik poznaje pewne ogólne, praktyczne wzorce modele oraz otrzymuje wskazówki inspirujące do rozważań i zagłębiania wybranych kwestii. Książka jest przeznaczona dla studentów m.in. zarządzania, socjologii, ekonomii, a także kierowników różnych szczebli i menedżerów. Jest adresowana do wszystkich, którzy poszukują wszechstronnego omówienia teoretycznych koncepcji i najlepszych rozwiązań w zakresie zarządzania wiedzą.

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Zarządzanie wiedzą" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.