Zarządzanie wartością klienta Pomiar i strategie (Okładka twarda)

Zarządzanie wartością klienta Pomiar i strategie

Zarządzanie wartością klienta Pomiar i strategie (Okładka twarda)

Oferta specjalna -22%
  • Liczba stron :

    568

Kup na prezent
  • Twarda
  • 568
  • Poltext
Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym mierzona i maksymalizowana. Rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinantę wzrostu zysku firmy oraz jej wartości. Problematyka zarządzania wartością klienta rozpatrywana jest z perspektywy: podejścia do pomiaru wartości klienta, zarządzania wiedzą o kliencie, tworzenia wartości dla klienta, społecznie odpowiedzialnego marketingu jako wartości dla klienta, budowy wartości klienta w marketingu relacji.
  • Twarda
  • 568
  • Poltext

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Zarządzanie wartością klienta Pomiar i strategie" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.