Zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturowej (Okładka miękka)

Zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturowej

Zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturowej (Okładka miękka)

Oferta specjalna -16%

Kup na prezent
Wokół relacji pomiędzy kulturą a mechanizmami rynkowymi narosło wiele mitów. Najogólniej rzecz ujmując można wyróżnić dwa przeciwstawne ujęcia problemu: rynkowe i antyrynkowe. Zwolennicy pierwszej opcji są przekonani, że rynek jest najskuteczniejszym remedium na wszelkie problemy, równowaga pomiędzy podażą i popytem jest mechanizmem najskuteczniej regulującym społeczne relacje, kulturowe także. Z kolei przeciwnicy takiego stanowiska są przekonani, że mechanizmy rynkowe są największym przekleństwem kultury, a zwłaszcza sztuki. Z recenzji prof. dr hab. Bogusława Nierenberga, Uniwersytet Jagielloński

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturowej" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.