Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy (Okładka miękka)

Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy

Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy (Okładka miękka)

Oferta specjalna -10%

Kup na prezent
Chcesz zarządzać firmą - opracuj strategię! Uznany na rynku podręcznik akademicki, przedstawiający kompleksowe ujęcie problematyki związanej z zarządzaniem strategicznym w firmie. Opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich. Oprócz podstaw teoretycznych i metodologicznych zawiera empiryczne prezentacje strategii analiz i planów stosowanych w polskiej praktyce gospodarczej. Książka koncentruje się na zagadnieniach: koncepcja zarządzania strategicznego, typologia strategii zarządzania, wykorzystanie analizy preferencji, analiza strategiczna, planowanie strategiczne, implementacja strategii, kontrola strategiczna. Dodatkowymi walorami podręcznika są: kompleksowe ujęcie tematu, duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm, duża liczba rysunków i tabeli ilustrujących przedstawiane zagadnienia, bogata bibliografia.

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.