Zarządzanie sprzedażą (Okładka miękka)

Zarządzanie sprzedażą

Zarządzanie sprzedażą (Okładka miękka)

Chet Holmes został nazwany „najznakomitszym fachowcem Ameryki w dziedzinie rozwoju biznesu”. Jego pierwsza i podstawowa rada to: skup się! Zamiast próbować osiągnąć mistrzostwo w czterech tysiącach strategii, skoncentruj się na garstce niezbędnych umiejętności, które silnie wpłyną na przekształcenie twojej firmy.

Zbyt wielu menedżerów łapie się każdej nowej tendencji, lecz nie potrafi przy żadnej wytrwać. Zamiast tego, mówi Holmes, skup się na dwunastu istotnych dziedzinach doskonałości – po jednej na raz – i ćwicz się w nich nieustannie z żelazną dyscypliną. Zarządzanie sprzedażą pokazuje, jak zharmonizować i wyszlifować właściwie każdy aspekt działalności biznesowej, poświęcając zaledwie godzinę tygodniowo każdej znaczącej dziedzinie, którą chcesz udoskonalić.

Tak jak zawodnik tenisa, który ćwiczy kilka godzin tygodniowo same bekhendy, aby osiągnąć mistrzostwo w grze, tak i ty możesz dzięki systematycznej pracy poprawić stan każdej kluczowej dziedziny interesów.

Holmes proponuje sprawdzone strategie:
  • Zarządzania: naucz ludzi, jak pracować mądrzej, nie ciężej
  • Marketingu: uzyskaj większy oddźwięk za sprawą strony internetowej, reklamy, targów i public relations
  • Sprzedaży: doprowadź do doskonałości każdą akcję sprzedaży pracując nad sprzedażą, nie tylko w sprzedaży

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Zarządzanie sprzedażą" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.