Zarządzanie sprzedażą w przedsiębiorstwie handlowym i usługowym (Okładka miękka)

Zarządzanie sprzedażą w przedsiębiorstwie handlowym i usługowym

Zarządzanie sprzedażą w przedsiębiorstwie handlowym i usługowym (Okładka miękka)

Oferta specjalna -9%
  • Liczba stron :

    274

Kup na prezent
  • Miękka
  • 274
  • 1
  • PWE
Sektor handlu i usług to obszar dynamicznych zmian dokonujących się pod wpływem przemian rynkowych, silnej konkurencji, rozwoju potrzeb i wymagań nabywców oraz wprowadzania nowych technologii. Bardzo ważne staje się zatem skuteczne zarządzanie sprzedażą w handlu i usługach. Najważniejszymi zagadnieniami zaprezentowanymi w książce są: zachowania nabywców i segmentacja rynku, lokalizacja miejsca sprzedaży, polityka asortymentowa i kreowanie marki, wykorzystanie technologii elektronicznej, strategia komunikacji z rynkiem, polityka cen oraz analiza kondycji ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstwa. Książka jest adresowanej do studentów uczelni i wydziałów ekonomicznych, a także pracowników instytutów naukowych oraz praktyków zajmujących się sprzedażą w handlu i usługach.
  • Miękka
  • 274
  • 1
  • PWE

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Zarządzanie sprzedażą w przedsiębiorstwie handlowym i usługowym" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.