Zarządzanie relacjami na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych (Okładka miękka)

Zarządzanie relacjami na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych

Zarządzanie relacjami na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych (Okładka miękka)

Oferta specjalna -17%

Kup na prezent
Czy uczelnia powinna zarządzać relacjami? Czy mogą być one źródłem zdobywania przewagi konkurencyjnej? Co jest ważne, aby osiągnąć sukces na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych? Zmiany zachodzące w otoczeniu szkół wyższych, a zwłaszcza pojawienie się mechanizmów rynkowych, zmuszają uczelnie do poszukiwania odpowiednich działań, pozwalających na budowanie przewagi konkurencyjnej. Nowe podejście do zarządzania staje się koniecznością.

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Zarządzanie relacjami na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.