Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (Okładka miękka)

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (Okładka miękka)

Oferta specjalna -51%
4.00 / 1 głosów

  • Zero teorii
  • Sama praktyka
  • Polski autor w polskich realiach
  • Najbardziej aktualna wiedza
Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.

Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.

Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku — właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR — powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób — bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują:
  • Silna marka
  • Strategia komunikacji marki
  • Identyfikacja wizualna
  • Nowy marketing
  • Case studies
  • Marketing to inwestycja — udana inwestycja, pod warunkiem że wiesz, JAK to zrobić!
  • 16 lutego 2015 Anastazja93,

    Ciekawa pozycja dla zainteresowanych marketingiem

    Lektura z której można sporo nauczyć się jako początkujący marketingowiec lub studentka. Myślę, że bardziej wtajemniczeni też znajdą w niej coś dla si... czytaj >
    Lektura z której można sporo nauczyć się jako początkujący marketingowiec lub studentka. Myślę, że bardziej wtajemniczeni też znajdą w niej coś dla siebie i uporządkują wiedzę.

4.00

Na podstawie 1 ocen
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1