Zachowanie przedsiębiorstwa w procesie internacjonalizacji (Okładka miękka)

Zachowanie przedsiębiorstwa w procesie internacjonalizacji

Zachowanie przedsiębiorstwa w procesie internacjonalizacji (Okładka miękka)

Oferta specjalna -16%
  • Liczba stron :

    156

Kup na prezent
  • Miękka
  • 156
  • 1
  • PWE
W książce autorzy rozważają czynniki, które determinują długookresowe sukcesy firmy uczestniczącej w wymianie międzynarodowej, a więc w procesach internacjonalizacji. W związku z tym autorzy skupili uwagę na: istocie procesu internacjonalizacji firmy, podejściu sieciowym do procesu internacjonalizacji, typologii zachowań firm w procesie internacjonalizacji oraz analizie tych zachowań. Zaletą książki jest przedstawienie studiów przypadków, obrazujących zachowania realnych firm w procesie internacjonalizacji. Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, ekonomii, zarządzania, międzynarodowych stosunków gospodarczych, a także menedżerów firm funkcjonujących na rynkach międzynarodowych.
  • Miękka
  • 156
  • 1
  • PWE

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Zachowanie przedsiębiorstwa w procesie internacjonalizacji" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.