Zachowania konsumentów na rynku (Okładka miękka)

Zachowania konsumentów na rynku

Zachowania konsumentów na rynku (Okładka miękka)

Oferta specjalna -9%
Kup na prezent
Współcześnie konsument bywa nazywany „królem systemu ekonomicznego”. Od jego zachowań często zależy bowiem rynkowe powodzenie wielu przedsiębiorstw. Autor, prof. dr hab. Leszek Rudnicki, przedstawił prawidłowości występujące w postępowaniu konsumentów w procesie zaspokajania potrzeb. Jednocześnie została pokazana rola czynników psychologicznych, personalno-demograficznych, społeczno-kulturowych i ekonomicznych w kształtowaniu zachowania konsumentów na rynku. Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych, słuchaczy studiów podyplomowych i szkół biznesu, uczestników kursów doskonalących kwalifikacje w zakresie marketingu. Może być też przydatna dla osób zawodowo zajmujących się działalnością marketingową.

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Zachowania konsumentów na rynku" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.