Wyspa Smoków

Wyspa Smoków

Wyspa Smoków

Chcesz kupić ten produkt, bo:

  • to świetny sposób na spędzanie czasu z rodziną
  • szukasz prezentu dla swoich pociech

Kup na prezent
  • Karciana
  • polska
  • 5+
  • 3-4
  • 20 minut
  • Claude Weber
  • Granna
  • REBEL
Gracze pomagają sobie nawzajem, razem dążąc do osiągnięcia celu. Gra uczy współdziałania, kształci umiejętność podejmowania decyzji i oceny ich konsekwencji.

Na czym to polega?

W swojej kolejce gracz wykonuje rzut kostką i przesuwa się na planszy o tyle pól, ile oczek wypadło na kostce (od 1 do 4). Jeśli na polu, na które wszedł gracz, znajduje się fragment zamku, to należy ściągnąć go z planszy i położyć przed sobą. Jeżeli w swoim ruchu gracz dotarł do pola startowego (czyli okrążył planszę), to kładzie przenoszony przez siebie element zamku na odpowiadającym mu polu na obrysie zamku.

Jeśli natomiast na kostce wypadnie wizerunek smoka to gracz zamiast przesuwać swój pionek, przesuwa o jedno pole jeden żeton z wizerunkiem smoka. Kiedy gracz wejdzie na pole ze smokiem, musi ukryć się w Zaczarowanym Lesie. Uwolnić można go jedynie wtedy, gdy w swoim ruchu na kostce wypadnie wizerunek Słoneczka. Ten symbol pozwala również na przesunięcie swojego pionka od 1 do 5 pól.

Zwycięstwo graczy ma miejsce wtedy, gdy zamek zostanie odbudowany w całości. Porażka następuje, gdy piąty smok dotrze na ostatnie wolne pomarańczowe pole.
  • Karciana
  • polska
  • 5+
  • 3-4
  • 20 minut
  • Claude Weber
  • Granna
  • REBEL

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Wyspa Smoków" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.