Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations

Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations

Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations

Oferta specjalna -16%
  • Liczba stron :

    326

  • Miękka
  • 326
  • UMCS
Recenzowany zbiór obejmuje 16 prac prezentujących różnorodne aspekty wykorzystania marketingu politycznego, public relations i reklamy politycznej w kampanii wyborczej. Jest to tematyka niezwykle ważna we współczesnej politologii, jako że postępująca amerykanizacja wyborów w Polsce - związana z coraz powszechniejszym stosowaniem metod i technik marketingowych - wymaga pogłębionej refleksji naukowej dotyczącej stale poszerzającego się spektrum zagadnień łączących się z tym procesem. Dodatkowym, acz niezmiernie istotnym walorem tego tomu, jest konfrontowanie ustaleń teoretycznych z praktyką politycznych działań prowadzonych w toku wyborczej rywalizacji. Ta praktyczna strona w większości prac to rezultat autorskich badań empirycznych, tak ważnych dla rozwoju nauk zajmujących się wielopłaszczyznową analizą zmagań wyborczych.
  • Miękka
  • 326
  • UMCS

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.