Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash (Okładka miękka)

Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash

Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash (Okładka miękka)

Oferta specjalna -18%

Kup na prezent
Twoje gry i animacje jeszcze nigdy nie były tak realne!

Dobre odwzorowanie praw fizyki w grach zazwyczaj sprawia, że stają się one bardziej atrakcyjne. Dlaczego tak uważamy? Pewnie ma to związek z naszą intuicją — lubimy, gdy przedmioty w grze zachowują się zgodnie z oczekiwaniami. Realistyczne zderzenia, grawitacja, odbicia to tylko część elementów, których zastosowanie zwiększy Twoją szansę na sukces!

Ta książka porusza wszystkie aspekty związane z wykorzystaniem praw fizyki w grach, animacjach i symulacjach tworzonych we Flashu. W trakcie lektury zostaniesz stopniowo i bezboleśnie wprowadzony w świat obliczeń numerycznych — od najprostszych, pozwalających nadać ruch odbijającej się piłce, do najbardziej skomplikowanych, odwzorowujących na przykład prawdziwy ruch planet w Układzie Słonecznym. Ponadto dowiesz się, jaki wpływ na ruch ma tarcie oraz jak zaprezentować siłę wyporu. Książka ta jest idealną pozycją dla każdego programisty chcącego Tworzyć gry i animacje jak najbliższe rzeczywistemu światu.

Zdobądź tę książkę i opanuj wiedzę na temat:
wykorzystania praw fizyki w projektowaniu gier i animacji
symulowania uderzeń, odbić i zderzeń
wpływu siły grawitacji i tarcia na ruch obiektów

Odwzoruj prawdziwy świat w najdrobniejszych szczegółach!

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.