Wpływ technologii informacyjnych na zachowania konsumentów studium empiryczne (Okładka miękka)

Wpływ technologii informacyjnych na zachowania konsumentów studium empiryczne

Wpływ technologii informacyjnych na zachowania konsumentów studium empiryczne (Okładka miękka)

Oferta specjalna -22%
  • Liczba stron :

    208

  • Miękka
  • 208
  • UMCS
Autorzy podjęli temat niezwykle aktualny w dobie rozwoju społeczeństwa informacyjnego, stawiając sobie za cel określenie wpływu Internetu i technologii mobilnej na zachowania konsumenckie. Autorzy bardzo ambitnie podeszli do realizacji celu pracy, korzystając z dorobku wielu dyscyplin, tj. marketingu, psychologii, consumer behaviour, informatyki, statystyki.
  • Miękka
  • 208
  • UMCS

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Wpływ technologii informacyjnych na zachowania konsumentów studium empiryczne" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.