Władza na dywaniku (Okładka miękka)

Władza na dywaniku

Władza na dywaniku (Okładka miękka)

Oferta specjalna -15%
Kup na prezent
Podstawowym celem niniejszej pracy było udzielenie odpowiedzi na pytanie o to, czy i jak polskie media dzierżą - wspomnianą za McQuailem - władzę symboliczną oraz w jaki sposób wypełniają pokładane w nich nadzieje - czy bronią interesów obywateli, którzy, wierząc obietnicom wyborczym, wybierając określoną elitę władzy, poprzez sukcesywne rozliczanie rządzących z zadań, do jakich sami zobowiązali się przed społeczeństwem. Czy są ową legendarną „czwartą władzą”? Jeśli nie są, to jaką funkcję sprawują w procesie komunikacji politycznej? Jaki wymiar władzy można przypisać mediom? Fragment Wstępu

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Władza na dywaniku" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.