Wizerunek Rosji i Stanów Zjednoczonych w polskich tygodnikach opinii po 1991 roku (Okładka miękka)

Wizerunek Rosji i Stanów Zjednoczonych w polskich tygodnikach opinii po 1991 roku

Wizerunek Rosji i Stanów Zjednoczonych w polskich tygodnikach opinii po 1991 roku (Okładka miękka)

Oferta specjalna -9%

Kup na prezent
Rosja i Stany Zjednoczone to państwa od początku lat dziewięćdziesiątych znajdujące się w centrum ścisłego zainteresowania polskich tygodników opinii. Jego przedmiotem były najważniejsze wydarzenia na scenie politycznej i przemiany społeczno-ekonomiczne, które znalazły swoje odzwierciedlenie w różnych gatunkach informacyjnych i publicystycznych. Za pomocą takiego analityczno-syntetycznego ujęcia rosyjskiej i amerykańskiej rzeczywistości tygodniki opinii kształtowały wizerunek obu krajów zarówno wśród stałych czytelników tego segmentu prasy, jak i szerszej opinii publicznej. Książka jest próbą odtworzenia wizerunku Rosji i USA w trzech magazynach społeczno-politycznych: „Polityce", „Wprost" i „Newsweeku", wyjaśnia czynniki wpływające na kształtowanie prasowego obrazu państwa oraz rolę tygodników opiniotwórczych. Agata Krzywdzińska - dr nauk humanistycznych w zakresie nauk o polityce. Pracownik naukowo-dydaktyczny Instytutu Rosji i Europy Wschodniej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Pracę doktorską obroniła w Instytucie Nauk Politycznych UJ w listopadzie 2010 roku. Jest absolwentką pięcioletnich studiów filologii polskiej, dwuletnich uzupełniających w dziedzinie rosjoznawstwa i dwuletnich podyplomowych z zakresu dziennikarstwa.

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Wizerunek Rosji i Stanów Zjednoczonych w polskich tygodnikach opinii po 1991 roku" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.