Winning znaczy zwyciężać (Okładka twarda)

Winning znaczy zwyciężać
Jak prowadzić firmę tak, by przynosiła ona zyski, działała jak najlepiej, a pracownicy nie traktowali pracy jak przymusu? Sekret tkwi w odpowiednim nastawieniu, podejściu do pewnych spraw, a także organizacji wewnętrznej. "Winning znaczy wygrywać" to lektura, która w przejrzysty i jasny sposób przekazuje pewne uniwersalne prawdy i zasady - by każdemu w firmie żyło się lepiej.

Autorzy starają się swój przekaz kierować do wszystkich ludzi - z każdego szczebla organizacyjnego zarówno w małych, jak i dużych firmach. Z wiedzy, jaką przekazują, skorzystają zarówno szeregowi, podstawowi w hierarchii pracownicy, jak i menedżerowie wielkich projektów czy dyrektorzy generalni.

Książka podzielona jest na trzy części. W pierwszej ukazana jest firma od środka i omówione są problemy związane z przywództwem, wyłanianiem zwycięzców oraz doprowadzaniem do zmian. Druga część porusza tematykę kontaktów zewnętrznych - konkurencję, strategię czy fuzje. W trzeciej Czytelnik znajdzie odpowiedź na najważniejsze pytania dotyczące kariery. Tutaj poruszone są wątki wyboru pracy odpowiedniej dla siebie oraz osiągania równowagi pomiędzy życiem zawodowym i osobistym.

Współautorką książki jest Suzy Welch, znana amerykańska dziennikarka. Dzięki temu lektura napisana jest w lekkim stylu poradnikowym. Nie brak tutaj wielu ciekawostek i dowcipnych anegdot, jest także miejsce na odrobinę filozoficznych rozważań. Każda strona pełna jest praktycznych i niebanalnych rozwiązań. Jeśli czujesz, że Twoja praca Cię przytłacza - "Winning, znaczy wygrywać" pomoże uporać Ci się z rozterkami.

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Winning znaczy zwyciężać " wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.