Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej (Okładka miękka)

Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej

Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej (Okładka miękka)

Oferta specjalna -18%

Kup na prezent
Niepowodzenia firm w dziedzinie wdrażania strategii i zarządzania działalnością operacyjną wynikają na ogół z braku nadrzędnego systemu zarządzania scalającego i dostosowującego do siebie te dwa zasadnicze procesy. (z rozdziału 1) Autorzy publikacji próbują rozwiązać ten problem. Przedstawiają szczegółowo opracowany plan, który pozwoli przedsiębiorstwom skutecznie wprowadzać w życie nowe strategie, monitorować je i w razie potrzeby modyfikować. Posługują się licznymi przykładami ze świata biznesu. Dokumentują swoje wnioski doświadczeniami firm, które zdecydowały się na wprowadzenie w życie ich wskazówek dotyczących strategii. Jest to książka o tym, jak sprawić, by strategia „zakorzeniła się” w firmie i zaczęła przynosić efekty. To doskonały „podręcznik” dla menedżerów, który uczy skutecznego działania.

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.