
Dwa światy. Jedno przeznaczenie.
Czas na nowe porażające wydarzenie w świecie kina – „Warcraft: Początek”.
Przepełnione pokojem królestwo Azeroth staje na krawędzi wojny w obliczu nadciągających budzących lęk najeźdźców: walecznych orków, którzy uciekają ze swego umierającego świata. Kiedy otworzy się portal łączący oba światy, jedną z armii czeka zniszczenie, drugą zaś zagłada. Po każdej ze stron odnaleźć można grono bohaterów, od których zależą losy ich rodzin, narodów, królestw. Tak zaczyna się wielka saga o władzy i poświęceniu, gdzie wojna ma wiele twarzy, a każdy walczy o coś ważnego.

Bogate wydanie filmu "Warcraft: Początek" zawiera:
- film "Warcraft: Początek"
- Battlechest World of Warcraft - startową wersję gry ze wszystkimi wydanymi dodatkami z Warlords of Draenor włącznie (brak ostatniego dodatku - Legion) + 30 dni abonamentu dla nowych użytkowników
- Postać GUL’DAN - do gry Heroes of the Storm
- Portret MEDIVH – do gry Hearthstone: Heroes of Warcraft
Każde wydanie będzie zawierało 3 indywidualne kody, które będą aktywne do 1 października 2017r.
ŚWIATY WARCRAFT – GŁÓWNI BOHATEROWIE
GARONA. Niewolnica Gul’dana, zachwycająca piękność z pogranicza dwóch światów, nienależąca do żadnego z nich. Złamane kości stają się mocniejsze, kości Garony są silniejsze, niż możemy sobie wyobrazić. Jest wyrzutkiem dwóch światów, kimś, kto walczy o przynależność, o miejsce, do którego mogłaby należeć. Swoje cierpienie przekuła w niezwykłą siłę; wie, że jeśli ma przetrwać, musi budzić lęk. Kiedy jednak odkrywa, że człowiek – Lothar – budzi jej pożądanie, opowiada się po stronie ludzi.
ANDUIN LOTHAR. Nieustraszony wojownik, dzielnie wspierający króla w wojnie z bezlitosnym najeźdźcą, zdesperowany, by uchronić ludzkość i swego jedynego syna. Bezgranicznie oddany Azeroth. W dużej mierze to właśnie od niego zależy przyszłość ludzkości i Azeroth.
KHADGAR. Młody, mądry, niezwykle oczytany; jego siła tkwi właśnie w wielkiej wiedzy. Choć wie, że ciąży nad nim przywódcza przyszłość w Kirin Tor, spokojnie przygotowuje się do swej roli, starając się wieść normalne życie. Ostatecznie zostaje wciągnięty w tajemnicę inwazji na Azeroth i uczy się odpowiedzialności, jaka na nim spoczywa. Próbuje odnaleźć swe miejsce wśród bohaterów walczących o ten świat, w czym pomaga mu dostęp i wiedza na temat ciemnych mocy i czarów.
DUROTAN. Ukochany przywódca swego klanu, walczący o miejsce do życia dla siebie i swojej rodziny. Wierzy w swój gatunek i to, czym był kiedyś, zanim Gul’dan przejął nad nim przywództwo – w silne, honorowe stworzenia, kierujące się naturalnym porządkiem rzeczy. Wie, że jeśli orkowie i jego ciężarna żona mają przetrwać, muszą poszukać miejsca w nowym nieznanym świecie.
MEDIVH. Silny opiekun, wiernie służący Azeroth za pomocą swych magicznych mocy, za których posiadanie zapłacił wysoką cenę. Jest najpotężniejszym ze wszystkich magów, posiadł umiejętność wpływania na losy obywateli Azeroth i ich ochronie poprzysiągł wierność. Stara się przywrócić równowagę w Azeroth. Jego jedynym celem jest obrona tego świata.
KRÓL LLANE WRYNN. W wielkiej wojnie król Llane musi polegać na swoich podwładnych obrońcach Azeroth. Ale także musi sprzymierzyć się z innymi możnymi tego świata: elfami, krasnoludami i ich bliźnimi. Wie, że musi ocalić swój lud i ziemię przed zbliżającą się zagładą. Jeśli mieszkańcy nie sprzymierzą się ze sobą, zginą. Dlatego zrobi wszystko, by ocalić swoich podwładnych.
LADY TARIA. Mądra i sprawiedliwa królowa, której wdzięk i dyplomacja rzucają światło nadziei na lud Azeroth. To właśnie jej uda się zyskać przychylność Garony. Podobnie jak król, również ona wie, że jedynie całkowite zjednoczenie mieszkańców krainy może zapewnić im zwycięstwo nad orkami.
ORGRIM. Potężny ork, dzierżący śmiercionośny, magiczny Młot Zagłady, przekazywany z pokolenia na pokolenie. To właśnie on napędza Orgrima do działania. Wojna jest jego dziedzictwem, czymś naturalnym. Pozostaje lojalny wobec swego przyjaciela, Durotana.
GUL’DAN. Przebiegły, bezwzględny złoczyńca, który twardą ręką rządzi orkami. Jedynym niepodważalnym argumentem jest dla niego siła. Bezwzględnie walczy o dominację nad światem Azeroth.
BLACKHAND. Jeżeli orkowie wychowywani są w kulcie wojny, Blackhand jest wojną wcieloną, niszczycielem stworzonym, by zabijać. Jest nieustraszony, silny, dziki. Żywa broń w rękach Gul’Dana.

Materiały dodatkowe:
- Sceny usunięte/poszerzone (Durotan i Orgrim proszą o pozwolenie wejścia, Durotan walczy z klanem Ciemnych Blizn, Orkowie rozmawiają o magii przy ognisku, Lothar dostaje broń z Ironforge, Callen i Khadgar jadą do karczmy Duma Lwa, Narada Lothara z oficerami, Dopytywanie Medivha, Król i królowa rozmawiają na balkonie, Spotkanie królestw, Miasto szykuje się na wojnę, Lothar rozpacza, a Garona go pociesza, Antonidas prosi Khandgara, by został nowym Strażnikiem)
- Mnóstwo gagów
- Uniwersum Warcraft na ekranie (Pierwowzór, Świat talentów, Świat efektów, Świat kostiumów, Świat przechwytywania ruchów, Świat kaskaderów)
- Fascynaci Warcraft
- Warcraft: Więzy braterstwa – ożywiony komiks (Rozdział 1, Rozdział 2, Rozdział 3, Rozdział 4, Rozdział 5) (Wersja międzynarodowa)
- Warcraft w gabinecie Madame Tussauds
- ILM: za kulisami magii Warcraft
- „Warcraft” – zwiastun z 2013 roku