Victorian Admirals (PC) Klucz Steam

Victorian Admirals (PC) Klucz Steam

Victorian Admirals (PC) Klucz Steam

  • PC
  • angielska
  • 22-08-2019
  • klucz produktu
  • Produkt dostępny wyłącznie na terytorium Polski
  • Strategy First
  • MINIMALNE:

      • System operacyjny: Windows XP SP2 / Vista / 7
      • Procesor: Pentium 4 / Athlon 1.1 GHz or better
      • Pamięć: 1024 MB RAM
      • Karta graficzna: 128 MB GeForce 6600 / RADEON 9600 or better
      • DirectX: Wersja 9.0c
      • Miejsce na dysku: 400 MB dostępnej przestrzeni
      • Karta dźwiękowa: compatible with DirectX 16-bit sound PCI a card
    ZALECANE:
      • System operacyjny: Windows XP SP2 / Vista / 7
      • Procesor: Pentium 4 / Athlon 2,4 GHz or better
      • Pamięć: 2048 MB RAM
      • Karta graficzna: 256 MB GeForce 7600 / RADEON x1600 or better
      • DirectX: Wersja 9.0c
      • Miejsce na dysku: 400 MB dostępnej przestrzeni
      • Karta dźwiękowa: compatible with DirectX 16-bit sound PCI a card

Morskie gry wojenne z okresu parowca, koncentrujące się na bitwach flotowych w czasie rzeczywistym. Morska walka pozwala na tworzenie grup eskadr bojowych, ich formacji i zarządzania, z realistycznymi modelami i cechami statków, a także zaawansowanymi modelami balistycznymi i uzbrojeniowymi.

(Historia alternatywna) W drugiej połowie lat 80. XIX wieku polityka imperializmu na tropikalnym Pacyfiku doprowadziła do lokalnego konfliktu morskiego między USA, Chile, Cesarstwem Niemieckim i Królestwem Hiszpanii.
Żaden z uczestników nie chciał wielkiej wojny. Dlatego tylko szybkie starcie eskadr kolonialnych na wodach tropikalnych zadecyduje, kto będzie rządził Oceanią.

Kryzys panamski z Chile vs USA 1885

W 1884 r. Chile wyłoniło się z Wojny na Pacyfiku jako potencjalne zagrożenie dla hegemonii Stanów Zjednoczonych. Chilijska marynarka wojenna, wówczas najsilniejsza flota na Pacyfiku, była w stanie skonfrontować się z polityką amerykańską. W 1882 r. Chile odmówiło mediacji USA w wojnie na Pacyfiku. W 1885 r., kiedy marynarka wojenna Stanów Zjednoczonych zajęła Colon, a następnie część Kolumbii, rząd chilijski nakazał swojej flocie zajęcie Panama City i zmuszenie amerykańskiej eskadry do ewakuacji Colon.

Kryzys Wysp Caroline z Niemcami i Hiszpanią 1885

Niemcy rozpoczęły swoje przedsięwzięcie kolonialne bardzo późno i dlatego znajdowały się w niekorzystnej sytuacji, ze względu na to, że wszystkie pożądane miejsca były już zajęte. Hiszpanie zajęli Wyspy Caroline jako swoją kolonię, ale tak naprawdę ich nie kontrolowali. Niemcy zakwestionowały zatem roszczenie hiszpańskie.

W sierpniu 1885 r. Hiszpania wysłała okręty wojenne do Yap (wyspy Caroline) w celu dochodzenia swoich roszczeń terytorialnych; rząd niemiecki był jednak świadomy sytuacji, a eskadra przybyła na noc przed wylądowaniem armii Hiszpanii.

Incydent na Marianach - Hiszpania kontra USA 1887

Umocnij swoją pozycję na Oceanie Spokojnym; Stany Zjednoczone muszą kontrolować przynajmniej jedną z tropikalnych wysp, takich jak Mariany Hiszpańskie lub archipelag Samoański. Wydarzenia na Kubie i problemy wewnętrzne nie pozwoliły Hiszpanii wzmocnić kolonii w Oceanii. Wielkie mocarstwa nie były zainteresowane wspieraniem interesów Hiszpanii na Pacyfiku i nie ingerowały w konflikt.

Żaden z uczestników nie chciał wielkiej wojny. Dlatego tylko szybkie starcie eskadr kolonialnych na wodach tropikalnych zadecyduje, kto będzie rządził Marianami po 1887 r.

Kryzys samoański z Niemcami kontra USA 1889

Archipelag Samoa jest ostatnim z terytoriów Oceanii, które nie zostały jeszcze skolonizowane. Cesarstwo Niemieckie, poprzez najwyższego wodza plemiennego, próbuje ustanowić kontrolę nad Samoa. Prowadzi to do wojny domowej między tubylcami. Stany Zjednoczone wspierają rebeliantów. Rządy obu narodów wysłały okręty wojenne do największego i najbardziej zatłoczonego portu Apia na Samoa. Dowódcy eskadr morskich są gotowi do bitwy. Konflikt handlowy i strategiczne interesy można rozwiązać tylko siłą.


Funkcje:

4 gry w jednym pakiecie!

twórz grupy eskadr bojowych

realistyczne modele i cechy statku

zaawansowane modele balistyczne i broń

 

  • PC
  • angielska
  • 22-08-2019
  • klucz produktu
  • Produkt dostępny wyłącznie na terytorium Polski
  • Strategy First
  • MINIMALNE:

      • System operacyjny: Windows XP SP2 / Vista / 7
      • Procesor: Pentium 4 / Athlon 1.1 GHz or better
      • Pamięć: 1024 MB RAM
      • Karta graficzna: 128 MB GeForce 6600 / RADEON 9600 or better
      • DirectX: Wersja 9.0c
      • Miejsce na dysku: 400 MB dostępnej przestrzeni
      • Karta dźwiękowa: compatible with DirectX 16-bit sound PCI a card
    ZALECANE:
      • System operacyjny: Windows XP SP2 / Vista / 7
      • Procesor: Pentium 4 / Athlon 2,4 GHz or better
      • Pamięć: 2048 MB RAM
      • Karta graficzna: 256 MB GeForce 7600 / RADEON x1600 or better
      • DirectX: Wersja 9.0c
      • Miejsce na dysku: 400 MB dostępnej przestrzeni
      • Karta dźwiękowa: compatible with DirectX 16-bit sound PCI a card

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Victorian Admirals (PC) Klucz Steam" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.