Upowszechnianie Animacja Komercjalizacja kultury (Okładka miękka)

Upowszechnianie Animacja Komercjalizacja kultury

Upowszechnianie Animacja Komercjalizacja kultury (Okładka miękka)

Oferta specjalna -14%
Kup na prezent
Historia upowszechniania kultury w Polsce Zmiany w postrzeganiu, traktowaniu, dystrybucji, udostępnianiu i praktykowaniu kultury Koncepcje, formy i idee uczestnictwa w kulturze Instytucje upowszechniania kultury Znaczenie animacji kultury i rola animatorów w społeczeństwie Wzory aktywności kulturalnej Polaków Podręcznik przeznaczony dla: - studentów pedagogiki, kulturoznawstwa, antropologii kultury, socjologii - nauczycieli akademickich, pracowników naukowych zajmujących się rozwojem kultury w Polsce - pracowników instytucji związanych z upowszechnianiem kultury, działalnością z zakresu animacji społeczno-kulturalnej - wszystkich zainteresowanych kulturą w Polsce Józef Kargul – profesor zwyczajny, kierownik Zakładu Pedagogiki Społecznej i Poradoznawstwa w Dolnośląskiej Szkole Wyższej, członek Senatu DSW. Członek rady redakcyjnej „Edukacji Dorosłych” oraz zespołu redakcyjnego „Biblioteki Edukacji Dorosłych”. Autor wielu prac z zakresu andragogiki, pedagogiki społecznej, problematyki kultury i jej upowszechniania, w tym książki Od upowszechniania kultury do animacji kulturalnej.

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Upowszechnianie Animacja Komercjalizacja kultury" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.