Upadek małych firm (Okładka miękka)

Upadek małych firm

Upadek małych firm (Okładka miękka)

Oferta specjalna -8%
  • Liczba stron :

    140

Książka powstała jako wynik badań prowadzonych w ramach finansowanego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego projektu „Symptomy upadku małej firmy. Konsekwencje społeczno- -gospodarcze. Polityka przeciwdziałania” (1 H02D 055 30, nr umowy 0926/H03/2006/30). Składa się z obszernej części teoretycznej odnoszącej się m.in. do doświadczeń krajów europejskich w zakresie zapobiegania niepowodzeniom gospodarczym, w tym istniejących modeli umożliwiających szacowanie prawdopodobieństwa niepowodzenia gospodarczego, studiów literaturowych opisujących: pojęcia i przyczyny niepowodzeń, zjawiska kryzysowe oraz symptomy im towarzyszące. Zawiera również analizę progów rozwojowych i barier funkcjonowania małych firm uwzględniającą warunki prowadzenia działalności w regionach zmarginalizowanych. Część empiryczna obejmuje wyniki badań odnoszących się do przyczyn, symptomów upadku małych przedsiębiorstw, konsekwencji społeczno-gospodarczych oraz wnioski z zaprezentowanych analiz, a także wnioski i rekomendacje dla tworzenia strategii ich wczesnego ostrzegania.

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Upadek małych firm" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.