Trendy i wyzwania wspólczesnego marketingu (Okładka miękka)

Trendy i wyzwania wspólczesnego marketingu

Trendy i wyzwania wspólczesnego marketingu (Okładka miękka)

Oferta specjalna -16%
  • Liczba stron :

    182

  • Miękka
  • 182
  • CeDeWu
Aby przetrwać w warunkach dynamicznego otoczenia zarządzający organizacjami muszą nadążać za zmieniającym się rynkiem i oczekiwaniami nabywców. Przedsiębiorstwa, które pragną się rozwijać i zająć mocną pozycję na rynku muszą antycypować nadchodzące zmiany i reagować na nie szybciej niż konkurencja. Niewątpliwie sprzyja temu wiedza o mechanizmach działania rynku, znajomość  trendów i wdrażanie nowych koncepcji marketingowych. Niniejsza publikacja jest odzwierciedleniem problemów nurtujących tak praktyków, jak i badaczy marketingu. Znajdują się tu rozważania dotyczące zarówno samej istoty, jak i nowych koncepcji marketingu, jego aplikacji w poszczególnych branżach oraz  kształtowania marki i perspektyw jakie wnoszą nowe media.
  • Miękka
  • 182
  • CeDeWu

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Trendy i wyzwania wspólczesnego marketingu" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.