Teorie komunikacji i mediów część 4 (Okładka miękka)

Teorie komunikacji i mediów część 4

Teorie komunikacji i mediów część 4 (Okładka miękka)

Oferta specjalna -6%
  • Liczba stron :

    385

Kup na prezent
  • Miękka
  • 385
  • Atut
Dominik Lewiński - Zarys komunikologii krytyki medialnej Jacek Grębowiec, Katarzyna Konarska - Dysfunkcje kampanii negatywnej, erystyczna niemoc - studium plakatu wyborczego Marek Jeziński - Teledysk muzyczny jako forma komunikacji Paweł Gregorczyk - Katastrofa smoleńska w mediach na przykładzie wybranych zagranicznych programów informacyjnych Rafał Zimny - O medialnej debacie publicznej na przykładzie sporu o krzyż pod Pałacem Prezydenckim (lipiec-wrzesień 2010) Katarzyna Niemyska - Wizerunek Jana Pawła II Agnieszka Sekułowicz - Prasa drukowana a prasa on-line we Włoszech
  • Miękka
  • 385
  • Atut

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Teorie komunikacji i mediów część 4" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.