Teorie komunikacji i mediów 5 (Okładka miękka)

Teorie komunikacji i mediów 5

Teorie komunikacji i mediów 5 (Okładka miękka)

Oferta specjalna -9%
  • Liczba stron :

    400

  • Miękka
  • 400
  • Atut
Na tom składają się rozprawy badaczy mediów, kulturoznawców oraz socjologów z różnych polskich ośrodków naukowych. Jest to przegląd ich warsztatu badawczego; w swych tekstach dzielą się z odbiorcami refleksjami na tematy obecnie bardzo popularne: teorii komunikacji wizualnej, public relations, filozofii dziennikarstwa, etyki, rywalizacji o medialnego odbiorcę, narracji. Zaletą publikacji jest to, że Autorzy poszczególnych tekstów porządkują dany wycinek wiedzy w sposób klarowny, przywołują najnowsze badania i dyskusje, wyciągają ciekawe wnioski, które inspirują do przemyśleń. Kazimierz Wolny-Zmorzyński
  • Miękka
  • 400
  • Atut

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Teorie komunikacji i mediów 5" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.