Tajniacy

Tajniacy
  • Karciana
  • polska
  • Data nowej dostawy 1.12.2016
  • 14+
  • 2-8
  • 10
  • Vlaada Chvátil
  • REBEL Wydawnictwo
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyśleć się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy...

Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również – owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody...

Dlaczego pokochasz tę grę?

Nie bez powodu Tajniacy podbili serca graczy na największych targach gier planszowych w Essen 2015!

Dzięki zmiennym układom kart na stole (400 haseł), wielu kartom kluczy (40), które mogą być rozpatrywane na cztery sposoby, każda rozrywka jest inna i stanowi nowe wyzwanie dla wszystkich graczy. Sprawia to, że w Tajniaków można grać nieustannie przez godzinę i dłużej, bez zmęczenia czy znużenia rozgrywką.

Dwie dostępne role - Szefa i człownka drużyny - to inne zadania, inne wymagania. Obie są bardzo satysfakcjonujące.

Łączenie losowych słów skojarzeniami, które drużyna ma odgadnać, jest niezłą gimnastyką umysłową i zmusza do szukania haseł, które w kreatywny sposób zainspirują drużynę.

Do gry zaprosić można większą niż zazwyczaj liczbę graczy, co sprawia, że gra świetnie sprawdza się na imprezach.
  • Karciana
  • polska
  • Data nowej dostawy 1.12.2016
  • 14+
  • 2-8
  • 10
  • Vlaada Chvátil
  • REBEL Wydawnictwo
  • 19 września 2017 GregB17,

    Imprezowy "Must Have"

    Lubisz spotykać się ze znajomymi i pogiercować wspólnie w lekki tytuł. Który mimo swojej prostoty zmusza iż czasem trzeba się mocno nagłówkować jak na... czytaj >
    Lubisz spotykać się ze znajomymi i pogiercować wspólnie w lekki tytuł. Który mimo swojej prostoty zmusza iż czasem trzeba się mocno nagłówkować jak najszybciej naprowadzić swój team na jak najwięcej haseł, jednocześnie nie sugerując hasła przeciwników lub co gorsza "Zabójcy". Z kartami klucza olbrzymia regrywalność i nie raz salwy śmiechu gdy liderowi grupy kojarzą się ze sobą słowa które przez większość grupy nie mają nic ze sobą wspólnego, i te pytania JAK ????????? Polecam :)
    13 marca 2017 china92,

    Świetna, jedna z lepszych planszówek w jakie grałem!

    Gra łączy w sobie dwie zalety - proste zasady, oraz spora możliwość kombinowania w celu wygranej. Aż dziwne, że tak prosty koncept gry daje tyle satys... czytaj >
    Gra łączy w sobie dwie zalety - proste zasady, oraz spora możliwość kombinowania w celu wygranej. Aż dziwne, że tak prosty koncept gry daje tyle satysfakcji i rywalizacji. Świetnie gra się w znajomymi. W zasadzie gra nie ma ograniczenia ilości graczy, ale chyba w wariancie dla 4/6 osób sprawdza się najlepiej - im więcej głów do myślenia tym dłużej podejmuje się wspólną decyzję. Super rywalizacja, szybka rozgrywka (można zagrać kilka razy, na punkty, lub w innych drużynach). Zdecydowanie polecam!

5.00

Na podstawie 2 ocen
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1