Sytuacja społeczna młodzieży szkolnej z parcjalnymi zaburzeniami rozwoju (Okładka miękka)

Sytuacja społeczna młodzieży szkolnej z parcjalnymi zaburzeniami rozwoju

Sytuacja społeczna młodzieży szkolnej z parcjalnymi zaburzeniami rozwoju (Okładka miękka)

Oferta specjalna -20%
Kup na prezent
Prezentowana publikacja jest monografią socjopedagogiczną, w której, opierając się na badaniach wybranej populacji młodzieży, starano się wyjawić socjologiczny i pedagogiczny (pomijając psychologiczny) aspekt złożonej sytuacji społecznej uczniów doświadczających zaburzeń rozwojowych. Punktem wyjścia do poszukiwań badawczych były pytania: w jaki sposób radzą sobie uczniowie z takimi zaburzeniami w społeczności szkolnej, czy są z tego powodu „naznaczani” przez społeczność szkolną oraz jakie warunki są dla nich sprzyjające, a jakie hamują rozwój ich osobowości? W badaniach wzięto pod uwagę zaburzenia parcjalne, które utrudniają dziecku edukację już w pierwszym roku nauki, bowiem obejmują procesy pełniące podstawową rolę w opanowywaniu umiejętności czytania i pisania: zaburzenia percepcji wzrokowej, zaburzenia percepcji słuchowej, zaburzenia koordynacji wzrokowo-ruchowej, lateralizacji oraz zdolności stosowania zasad poprawnej ortografii.

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Sytuacja społeczna młodzieży szkolnej z parcjalnymi zaburzeniami rozwoju" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.