Strategiczne uwarunkowania działania współczesnych przedsiębiorstw t.13 (Okładka miękka)

Strategiczne uwarunkowania działania współczesnych przedsiębiorstw t.13

Strategiczne uwarunkowania działania współczesnych przedsiębiorstw t.13 (Okładka miękka)

Oferta specjalna -33%
  • Liczba stron :

    228

Kup na prezent
  • Miękka
  • 228
  • 1
  • CeDeWu
Zarządzanie przedsiębiorstwem w XXI wieku związane jest przede wszystkim ze sposobami konkurowania na rynku. Prowadzenie walki konkurencyjnej jest jedną z części zarządzania strategicznego. Powoduje to, że pracownicy nauki ciągle poszukują nowych sposobów uaktywnienia istniejących zasobów materialnych i niematerialnych w przedsiębiorstwach oraz poza nimi. Badania przeprowadzone przez grupę pracowników naukowych zaowocowały wynikami, które mogą wspomóc kadrę kierowniczą przedsiębiorstw w procesie budowania silnej pozycji firmy w otoczeniu. W przedstawionej publikacji Czytelnik może znaleźć wiele przemyśleń Autorów związanych z: - modelami biznesu; - strategią współpracy w sektorze organizacji pozarządowych; - procesami w organizacjach ukierunkowanych na jakość; - funkcjonowaniem bankowych poręczeń kredytowych; - zmianami w zarządzaniu strategicznym; - czynnikami sukcesu strategicznych rozwiązań organizacyjno-technologicznych; - wykorzystaniem systemu zarządzania jakością w przemyśle stoczniowym; - czynnikami pracy w modelach przedsiębiorstw; - wpływem handlu międzynarodowego na produktywność; - pomiarem wartości dla właścicieli; - relacjami partnerskimi w tworzeniu przewagi konkurencyjnej; - fuzjami w szkolnictwie wyższym.
  • Miękka
  • 228
  • 1
  • CeDeWu

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Strategiczne uwarunkowania działania współczesnych przedsiębiorstw t.13" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.