Star Wars: Armada - ESKADRY MYŚLIWCÓW REBELII II

Star Wars: Armada - ESKADRY MYŚLIWCÓW REBELII II

Star Wars: Armada - ESKADRY MYŚLIWCÓW REBELII II

Chcesz kupić ten produkt, bo:

  • spędzisz jeszcze więcej czasu ze Star Wars: Armada
  • chcesz stworzyć potężne Imperium
  • to pięknie wykonana figurka
Kup na prezent

Dodatek

Do rozgrywki wymagana jest gra Star Wars: Armada.
  • polska
  • 14+
  • 2
  • 120 min.
  • James Kniffen, Christian T. Petersen
  • Galakta

Podczas gdy siły Rebelii i Imperium ciężko pracowały nad przygotowaniem statków do bitwy, galaktyczne stocznie szybko zgromadziły szeroką paletę nowych nabytków. Podobnie jak słowo kluczowe Łotr dodało nowe możliwości do szwadronów Fali II i zmieniło dynamikę walk, tak i Fala V obiecuje rozszerzyć pole taktycznych sztuczek.

 

Zestaw Eskadry Myśliwców Rebelii II udostępnia nowe zagrania i dostarcza dwie Eskadry Z-95 Łowców Głów i E-wingów oraz dwie karty przedstawiające Siewców Cienia i Duchy. Dodatkowo zawiera osiem kart szwadronów, po dwie dla każdego rodzaju.

 

Poza przedstawieniem Sojuszu Rebeliantów z pierwszymi wojownikami Roju oddziały te wprowadzają słowa kluczowe Snajper i Strateg, które zmieniają sposób włączania się do walk. Dodatkowo, jako Duch, Hera Syndulla służy za kolejny punkt zbiorczy poza Phoenix Home. Na początku Fazy Eskadr może wybrać maksymalnie dwie zaprzyjaźnione eskadry w odległości 1-2 i przydzielić im słowo kluczowe Łotr, aż do końca rundy.

 

Rebelianci, na czele z Herą i Phoenix Home, muszą wykazać się bardziej niż zwykli przestępcy.

 

Będą walczyć z potężnym przeciwnikiem, z którego siłą muszą się liczyć.

 


 

Ten zestaw zawiera wszystkie niezbędne elementy, aby dodać do gry 8 eskadr myśliwców, w tym 4 unikatowych pilotów.

  • polska
  • 14+
  • 2
  • 120 min.
  • James Kniffen, Christian T. Petersen
  • Galakta

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Star Wars: Armada - ESKADRY MYŚLIWCÓW REBELII II" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.