Sekretariat czyli centrum informacyjne firmy (Okładka miękka)

Sekretariat czyli centrum informacyjne firmy

Sekretariat czyli centrum informacyjne firmy (Okładka miękka)

Oferta specjalna -22%

Kup na prezent
Pierwsze wydanie książki ukazało się w 2002 roku. Obecne wydanie uwzględnia zmiany technologiczne, organizacyjne, prawne i z zakresu biznesowego savoir-vivre'u, jakie nastąpiły w minionych 10 latach. Czytelnik otrzymuje dzięki temu aktualny przewodnik po nowoczesnym biurze XXI wieku. Autorka omawia w książce m.in. następujące zagadnienia: skuteczne poszukiwanie pracy, kwalifikacje zawodowe i osobiste pracowników administracji, rolę sekretariatu w obiegu informacji i dokumentów w firmie, sposoby kształtowania pożądanego wizerunku i marki firmy, nowoczesne techniki i narzędzia pracy w biurze, korespondencję handlową, organizację zebrań, konferencji i spotkań, specyfikę sekretariatu w dużej i małej firmie. Książka stanowi niezbędny poradnik dla osób wykonujących czynności sekretarskie i asystenckie, zainteresuje także menedżerów i specjalistów HR, a ponadto może być wykorzystana przez wykładowców oraz studentów szkół zarządzania i biznesu.

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Sekretariat czyli centrum informacyjne firmy" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.