Rozwiązywanie sytuacji konfliktowych w kontaktach zawodowych (MP3)

Rozwiązywanie sytuacji konfliktowych w kontaktach zawodowych
01 – Wprowadzenie - EdisonTeam.pl.mp3 (1:45)

02 – Funkcjonowanie człowieka w konflikcie – soma i psyche.mp3 (20:35)

03 - Funkcjonowanie człowieka w konflikcie – autystyczna wrogość.mp3 (14:60)

04 – Spirala konflikty.mp3  (7:22)

05 – Samonapędzający się mechanizm konfliktu.mp3 (12:50)

06 – Zapowiedzi rozwiązań dla typowych sytuacji konfliktowych.mp3 (03:26)

07 – Karmienie i głodzenie gniewu.mp3 (12:04)

08 - Algorytm 5 kroków – Co robić gdy odpowiedzialność za problem leży po stronie firmy? Cz 1.mp3 (12:56)

09 - Algorytm 5 kroków – Co robić gdy odpowiedzialność za problem leży po stronie firmy? Cz 2.mp3 (8:00)

10 – Przykre konsekwencje bagatelizowania cudzych emocji.mp3 (9:45)

11 – Co robić gdy odpowiedzialność za problem leży po stronie naszego rozmówcy? Cz 1.mp3 (12:40)

12 – Co robić gdy odpowiedzialność za problem leży po stronie naszego rozmówcy? Cz 1.mp3 (12:38)

13 –Strategia 4 stopni – co robić gdy ktoś atakuje nas personalnie?.mp3  (12:20)

14 - Jak odmawiać nie niszcząc relacji?.mp3  (11:20)

15 – Co robić gdy ktoś chce z nami zerwać współpracę?.mp3 (14:40)

16 – Podsumowanie. mp3 (1:20)

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Rozwiązywanie sytuacji konfliktowych w kontaktach zawodowych" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.