Red Dead Redemption 2 (Xbox One)

Red Dead Redemption 2

Red Dead Redemption 2 (Xbox One)

1.50 / 8 głosów

Chcesz kupić ten produkt, bo:

  • uwielbiasz bardzo, bardzo Dziki Zachód
  • część pierwsza pochłonęła Cię na setki godzin
  • to powrót ogromnego świata i niesamowitego klimatu
  • lubisz spotkania w samo południe
Kup na prezent
    • Xbox One
    • niepotwierdzona
    • 26-10-2018
    • Blu-Ray
    • Wydanie premierowe
    • Rockstar Games
    • Cenega
    • Rockstar Games
    • Konsola Xbox One.
      Gra sieciowa wymaga opłacania abonamentu Xbox Live Gold.

    Red Dead Redemption 2, czyli prequel w samo południe

     

      

    To już koniec sutych lat grabienia i mordowania na amerykańskiej ziemi. Dziki Zachód umiera, a wraz z nim kowboje, a przynajmniej tak zdawali się twierdzić bohaterowie pierwszego „Red Dead Redemption”. Tutaj nie ma miejsca dla wyjętych spod prawa. Jednak na tej nieurodzajnej ziemi wciąż istnieją typy spod ciemnej gwiazdy, które nie zamierzają zmienić się wraz z nadchodzącymi czasami. Jest rok 1899, Dziki Zachód złagodniał, a proces urbanizacji nie zamierza zwolnić choćby na chwilę. Samotni rewolwerowcy to już w zasadzie przeżytek. Życie z bronią w ręku i oddechem federalnych na karku staje się coraz bardziej niebezpiecznie. Jednak nie musicie się martwić, bo żeby zapewnić nam odpowiednią dawkę doskonałej zabawy i kawał angażującej historii, do przejścia pierwszego „Red Dead Redemption” wystarczył tylko jeden człowiek. W „Red Dead Redemption 2”… dostaliśmy cały gang!

     

    Wyjęte spod prawa zakazane gęby z gangu Van der Linde szykują plan obrobienia miasteczka Blackwater. Jednak co jeżeli ten pozornie banalny plan weźmie w łeb? Cóż, tak się właśnie stało i teraz Ty i Twoi kompani musicie uciekać. Będziecie gnać przez cały kraj i niczym zwierzyna kryć się przed wzrokiem federałów. Wciel się w rolę Arthura Morgana i nie pozwól, by Twoi kamraci, na których czele stoi sam Dutch van der Linde, zostali wystrzelani jak stado kaczek. By tak się nie stało, będziesz musiał podjąć się wszelkich, nawet najpodlejszych zadań. Pamiętaj jednak, że tu nie ma czasu na moralne dywagacje. Tutaj trwa walka o życie!

      

    Tęskniliście za Johnem Marstonem, protagonistą pierwszego „Red Dead Redemption”? W „Red Dead Redemption 2” ponownie zobaczymy naszego ulubionego bohatera i być może w końcu poznamy historię kryjącą się za dwoma charakterystycznymi bliznami na jego twarzy. Pamiętajcie, że John Marston z części drugiej to nie ten sam człowiek, którego pamiętamy z poprzedniej produkcji studia Rockstar Games. Te dwie postacie dzieli prawdziwa dwunastoletnia przepaść. John Marston jest tym razem zaledwie nieopierzonym bandytą, który za przyjaciół i rodzinę uważa ludzi, na których polował w poprzedniej części.

     

    Nie możesz doczekać się ponownych odwiedzin w krainie ludzi odważnych i wolnych? Ręka świerzbi Cię, by włożyć na głowę swój kowbojski kapelusz i dobyć swojego wiernego colta? Jeżeli tak, to lepiej, bratku, trafić nie mogłeś. Jeżeli więc chcesz ustrzelić „Red Dead Redemption 2” na premierę, to będziesz musiał pogadać z szeryfem CDP-em. Po tej stronie Missisipi nie znajdziesz lepszej oferty.

     

     

    • Xbox One
    • niepotwierdzona
    • 26-10-2018
    • Blu-Ray
    • Wydanie premierowe
    • Rockstar Games
    • Cenega
    • Rockstar Games
    • Konsola Xbox One.
      Gra sieciowa wymaga opłacania abonamentu Xbox Live Gold.
    • Xbox One
    • niepotwierdzona
    • 26-10-2018
    • Blu-Ray
    • Wydanie premierowe
    • Rockstar Games
    • Cenega
    • Rockstar Games
    • Konsola Xbox One.
      Gra sieciowa wymaga opłacania abonamentu Xbox Live Gold.
    Red Dead Online przekształca olbrzymie i szczegółowo odwzorowane krajobrazy, miasta, osady i ekosystemy Red Dead Redemption 2 w nowy, żyjący świat sieciowej rozgrywki, który można współdzielić z innymi graczami.

    Gracze wybierają własny styl gry, ofensywny lub defensywny; dobierają swoje umiejętności i atrybuty; tworzą własne bandy lub dołączają do nich, aby podróżować wspólnie w nawet siedmioosobowej grupie; wykonują misje i rozmawiają ze znanymi postaciami z pięciu stanów; odwiedzają gwarne miasteczka; grają w pokera; walczą z wrogimi gangami i atakują ich kryjówki; polują i łowią ryby; szukają skarbów; walczą z innymi bandytami w spontanicznych potyczkach lub zorganizowanych meczach; rywalizują z innymi graczami lub całymi bandami w wyzwaniach otwartego świata i angażują się w inne działania. Więcej szczegółów poniżej.

    Podobnie jak świat, który dzieli z fabułą Red Dead Redemption 2, Red Dead Online zaprojektowano w taki sposób, aby gracze mogli z czasem w pełni wczuć się w swoje postacie, stworzyć głębszą więź ze światem, wierzchowcem i uzbrojeniem oraz decydować o własnym losie w krainie bezprawia.

    Przyszłe aktualizacje otworzą przed graczami nowe możliwości wczucia się w swoją postać podczas przeżywania przygód i kształtowania własnej roli na Dzikim Zachodzie – tropienia przestępców w charakterze łowcy nagród, szukania skarbów jako kolekcjoner, prowadzenia działalności handlowej jako handlarz i nie tylko.


    Prawo
    Red Dead Online zaprojektowano w taki sposób, aby wszyscy gracze mogli się dobrze bawić – od osób lubiących zagłębiać się w świat gry, polując i łowiąc ryby, do śmiałków rzucających wyzwanie każdemu, kto jest dość nierozważny, aby stanąć im na drodze. Oprócz tradycyjnego systemu prawa z wymiarem sprawiedliwości sterowanym przez SI i łowcami nagród gra zawiera także system wrogości rozpoznający nieprzyjaznych graczy, zdolność do paktowania i ścierania się z innymi bandami i graczami w celu rozwiązania zatargów oraz możliwość wyboru własnego stylu gry, aby minimalizować skutki negatywnych interakcji z wrogimi graczami.
    • Honor: Podobnie jak w Red Dead Redemption 2, w Red Dead Online honor także stanowi bardzo ważny element rozgrywki. Wybory gracza – np. zabijanie lub ratowanie mieszkańców i innych graczy czy naturalne interakcje w postaci dbania o konia – wpływają na poziom honoru, od którego uzależnione są możliwości oferowane graczowi przez świat.
    • Wrogość: Wrogość zależy od zachowania gracza i wprowadza kary za antagonistyczne działania oraz wyrównuje rozgrywkę:
      • Znaczniki graczy zmieniają kolor, od ciemnoniebieskiego (niska wrogość) do jasnoczerwonego (wysoka wrogość), a znaczniki agresywnych graczy są widoczne z większej odległości. Im wyższy poziom wrogości, tym dalej znajdować się będzie punkt odrodzenia gracza. Na przykład gracz z najwyższym poziomem wrogości odrodzi się w innym regionie.
      • Działania zwiększające wrogość to m.in. morderstwo, łapanie na lasso i pętanie innych graczy, a zabicie kogoś używającego stylu defensywnego niesie dodatkową karę. Poziom wrogości z czasem osłabnie, ale tylko jeśli gracz zaprzestanie wrogich działań i minie dostateczna ilość czasu.
      • Zabijanie graczy ze znacznikiem wroga lub zachowujących się wrogo nie zwiększy poziomu wrogości. Jeśli ktoś zostanie zaatakowany przez innego gracza, nie musi obawiać się sankcji za samoobronę, bo znacznik agresora (lub jego bandy) stanie się dla niego znacznikiem wroga.
      • Wrogość nie zwiększa się wskutek zorganizowanych wydarzeń w stylu wydarzeń gry swobodnej, misji gry swobodnej, konfrontacji i wyścigów. Rywalizacja z innymi graczami w ramach misji gry swobodnej nie zwiększy wrogości, ale atakowanie innych poza tymi wydarzeniami już tak.
      • Swój poziom wrogości można sprawdzić w menu gracza.
    • Rozejmy i starcia: Zatargi z innymi graczami można zmienić po jednym zabójstwie w krótkotrwałe minideathmatche w postaci starć, a rywalizacja może toczyć się przeciw pojedynczym rywalom, jak i ich bandom. Jest też inna możliwość w postaci tymczasowego zawieszenia broni, zawarcie którego ułatwi system rozejmów.
    • Prawo i łowcy nagród: Popełnianie przestępstw zwiększa grzywnę i szansę na wizytę łowców nagród szukających zarobku. Gracze zabici z zimną krwią dostaną też możliwość wymierzenia sprawiedliwości za pomocą opcji Postaw zarzuty, która dodatkowo zwiększy poziom wrogości wroga i nagrodę za jego głowę. Dodatkowo graczom z dużą grzywną (ponad 10 $) stopniowo coraz bardziej grozi spotkanie z łowcami nagród, którego przeżycie umożliwi uniknięcie płacenia całej grzywny. Im wyższa grzywna, tym bardziej zawzięci będą łowcy.
    • Style gry: Style gry pozwalają graczom pokojowo współistnieć obok siebie i wykonywać różne cele bez zaburzania imersji.

    Dostępne style gry:
      • Ofensywny (domyślny) – podobnie jak w tradycyjnej grze swobodnej pozwala walczyć z przeciwnikami i innymi graczami bez specjalnych zabezpieczeń.
      • Defensywny – rozwinięta wersja trybu pasywnego, która pozwala głębiej zaangażować się w życie otaczającego świata Red Dead Online. Styl defensywny zapewnia elastyczność w interakcji z otoczeniem i równocześnie minimalizuje wpływ wrogich działań ze strony innych graczy. Defensywni gracze są oznaczeni symbolem tarczy unoszącym się nad nimi, gdy ktoś w nich celuje.

        Styl defensywny może przypaść do gustu graczom zainteresowanym głównie polowaniami, poszukiwaniem skarbów czy poznawaniem świata. Wybranie opcji defensywnej niesie za sobą zmiany pasujące do mniej konfrontacyjnego podejścia. Na przykład graczy defensywnych nie można złapać na lasso. Z kolei jeśli gracz defensywny sam złapie kogoś na lasso, automatycznie przejdzie w styl ofensywny i znacząco zwiększy się jego wrogość.

        Gracze defensywni tracą możliwość namierzania innych, ale w zamian też nie można ich namierzyć. Gracze defensywni mogą celować w trybie celowania swobodnego i być brani na cel, ale nie zadają obrażeń krytycznych i nie można im ich zadać – gracz defensywny przeżyje trafienie w głowę i będzie mógł uciec, pozostając w stylu defensywnym. Tacy gracze będą również niemożliwi do automatycznego namierzenia w misjach typu PvP (gracz kontra gracz), takich jak Zabójstwo gracza. Ci, którzy zaatakują graczy używających stylu defensywnego otrzymają znaczące kary poprzez system wrogości. Gracze defensywni, którzy zdecydują się rozpocząć konflikt zostaną przełączeni na styl ofensywny i otrzymają podobne kary. Istnieje też kilka innych rozwiązań związanych ze stylem defensywnym, które płynnie wpasowują się w system wrogości i grzywien, dzięki czemu wszyscy gracze mogą czuć się głęboko związani ze światem.


    Zajęcia w Red Dead Online
    Przygoda z Red Dead Online rozpoczyna się w więzieniu Sisika, gdzie gracze tworzą i personalizują swoją postać, dopasowują jej wygląd i atrybuty oraz wyruszają w podróż po Dzikim Zachodzie pełnym interaktywnych zajęć, wyborów i wolności.

    Gracze z niewielką pomocą osób trzecich zdobywają konia i rozbijają obóz, aby eksplorować świat i spotykać innych graczy; polują, łowią ryby i szukają skarbów; biorą udział w misjach gry swobodnej i poznają inne postacie, które wciągną graczy w opowieść o prawdzie, zemście i honorze.

    Red Dead Online zawiera także wiele trybów do rywalizacji oraz wydarzeń trybu swobodnego, w których gracze mogą uczestniczyć podczas przemierzania świata, oraz wyścigi z punktu do punktu, z okrążeniami i nieliniowe, które rozsiane są po mapie. A to jeszcze nie wszystko.
      • Kraina możliwości: Kraina możliwości to kooperacyjne zadania dla dwóch do czterech graczy składające się z wieloczęściowych misji fabularnych, podczas których gracze pomagają niedawno owdowiałej Jessice LeClerk i jej prawej ręce Horleyowi zemścić się na zabójcy jej męża. Gracze będą musieli dokonywać wyborów, które wpłyną na ich honor i od których zależeć będą dalsze możliwości i misje. Po ukończeniu misje te można wykonać ponownie, aby doświadczyć honorowej i niehonorowej wersji tej historii.

        Misje gry swobodnej: Gracze i ich bandy mogą odwiedzać różne postacie, aby wykonywać misje dla znanych jak i nowych ludzi. Podejrzana para z hodowli świń w Aberdeen ciągle coś kombinuje, a kapitan łodzi z Lagras, poławiacz raków Thomas potrzebuje pomocy w trudnych czasach.

    Wydarzenia gry swobodnej: Wydarzenia gry swobodnej są szybkim i łatwym sposobem na rywalizację z innymi oraz zarobienie dodatkowych PD i pieniędzy. Możne je rozgrywać samotnie lub w ramach band.
      • Wyzwania rywalizacji: Walczcie z innymi graczami o dominację w losowo wybranym wyzwaniu – może to być wszystko od likwidacji rywali z konia lub za pomocą broni długiej, do łowienia ryb czy polowania.
      • Złoto głupców: Walczcie z innymi graczami o prawo do założenia złotej zbroi, która zapewni punkty za likwidowanie innych. Zabicie rywala noszącego tę zbroję także jest premiowane punktami i pozwala podnieść upuszczony pancerz.
      • Do upadłego: Walczcie o jak najdłuższe panowanie nad celem.
      • Kurier: Bandy rywalizują o jak najszybsze dostarczenie konia do wskazanych miejsc.
      • Król zamku: Rywalizujcie o przeżycie na terenie zamku i tym samym utrzymanie nad nim kontroli – zwycięży ten, kto łącznie będzie nad nim panował najdłużej.
      • Łucznictwo: Rywalizujcie, aby zdobyć najwięcej punktów, celnie strzelając do celów w ograniczonym czasie.
      • Król torów: Wyjątkowa odmiana Króla wzgórza, w której gracze rywalizują o panowanie nad częścią jadącego pociągu. Zwycięża drużyna, która najdłużej kontrolować będzie „zamek” w ciągu 10-minutowej rundy.

    Tryby serii konfrontacji:
      • Spór o ziemię (nowy): Gracze zajmują terytorium i walczą o panowanie nad mapą.
      • Poszło z dymem: Drużynowy tryb dla 8-16 graczy. Wszyscy gracze zaczynają z paczką, którą trzeba dostarczyć do obozu wroga. Drużyna, która dostarczy najwięcej paczek lub wszystkie, wygrywa.
      • Łupy wojenne: Drużynowy tryb oparty na zdobywaniu dla 2-16 graczy, w którym należy bronić swoich zapasów i rabować wrogie. Każda drużyna musi kraść łupy przeciwników i dostarczać je do swojej bazy, nie dopuszczając rywali do swojego składu. Wygra ten, kto ukradnie najwięcej.
      • Grabież: Dla 2-4 drużyn i maksymalnie 16 graczy. Zgarnijcie jak najwięcej zapasów ze środka mapy i dostarczcie je do swojej bazy. Zapasów trzeba pilnować nawet po dostarczeniu, bo rywale mogą je wykraść w dowolnym momencie. Wygrywa drużyna z największą liczbą zapasów.
      • Gorączka spluw i Gorączka spluw (drużynowo): Starcie battle royale w westernowym stylu dla maksymalnie 32 graczy, które można rozgrywać w drużynach lub każdy na każdego. Gracze rywalizują na coraz mniejszym terenie i mają do dyspozycji konie, których użycie wiąże się jednak z ryzykiem.
      • Strzelanina i Strzelanina (drużynowo): Klasyczna walka strzelecka z nieskończonymi życiami. Rywalizujcie o zebranie największej liczby zabójstw w określonym czasie. W przypadku remisu rozpocznie się dogrywka, w której wygrywa pierwsze zabójstwo.
      • Poszukiwani: Taktyczna bitwa na szczycie. Każde zabójstwo zbliża do szczytu tabeli, ale uwaga: im wyżej jesteście, tym więcej punktów inni dostaną za zabicie was.
      • Przejęcie terytorium: Walczcie w drużynach o teren. Zajęcie terytorium rozpocznie naliczanie punktów: wygrywa drużyna z największą ich liczbą. Wygrać można też zajęciem wszystkich terytoriów.
      • Doborowy arsenał i Doborowy arsenał (drużynowo): Pokażcie swoją specjalność w tym starciu drużyn lub każdy na każdego: im trudniejszej broni użyjecie do zabójstwa, tym więcej zdobędziecie punktów.

    Wyścigi i wyścigi z celami:
      • Wyścigi: Wyścigi z punktu do punktu, z okrążeniami i nieliniowe rozsiane po całej mapie.
      • Wyścigi z celami: Ścigajcie się konno i trafiajcie cele szybko i skutecznie. Precyzyjne strzelanie z łuku zapewni przewagę, ale pamiętajcie też o podnoszeniu broni i wytrzymałości konia oraz ograniczonej amunicji, którą można albo zaliczać cele, albo atakować rywali.
      • Wyścigi nieliniowe: Gracze mogą zaliczać punkty kontrolne w dowolnej kolejności, a zwycięży ten, kto przejedzie przez wszystkie jako pierwszy.
      • Wyścigi nieliniowe z celami: Ścigajcie się konno z innymi i trafiajcie cele w dowolnej kolejności, aby zaliczyć je wszystkie przed rywalami.

    Dodatkowe zajęcia w Red Dead Online
      • Poker: Usiądźcie do pokerowego stolika w miastach i osadach, aby wyzwać swoich znajomych do prywatnej gry na zaproszenie na zasadach Hold ’Em. Możecie też przysiąść się do publicznego stołu, gdzie stawki wejściowe i nagrody są jeszcze wyższe. Wszystkie stoły pokerowe mieszczą do 6 graczy i są dostępne w 5 miejscach: Blackwater, Saint Denis, Tumbleweed, Valentine i stacji Flatneck.
      • Wyzwania dnia: Seria zróżnicowanych, zmiennych zadań polegających na różnych zajęciach, od skórowania zwierząt do szukania skarbów, wygrywania starć i nie tylko.
      • Kontra banda: Członkowie bandy rywalizują między sobą lub z konkurencyjną bandą w różnych zawodach: od strzelania do ptaków do łowienia ryb i zbierania ziół.



    Personalizacja postaci w Red Dead Online
    Podobnie jak w Red Dead Redemption 2, gracze mogą stworzyć głęboką więź ze swoją postacią również w Red Dead Online, a służy do tego cały wachlarz możliwości personalizacji m.in. wyglądu, zdolności, gestów, broni, stylu chodzenia postaci, a także szeroki zestaw odzieży i uzbrojenia dostępny w katalogu Wheeler, Rawson and Co.
      • Karty umiejętności: W Red Dead Online umiejętności otrzymuje się za pośrednictwem kart umiejętności, które występują w wariantach Zabójczej precyzji i pasywnych – każda karta ma trzy poziomy z inną siłą umiejętności, a zestaw kart można zmienić w dowolnym momencie. Menu kart umiejętności można wywołać za pomocą menu pauzy lub koła wyboru broni. Gracze mogą wykorzystywać różne kategorie kart umiejętności (bojowe, regeneracyjne i obronne), aby przetrwać na Dzikim Zachodzie.
        • Początek: Pierwsze miejsce na kartę umiejętności, jakie odblokują gracze w Red Dead Online, pozwoli wybrać, w jaki sposób działać będzie Zabójcza precyzja: do oznaczania celów, do zadawania większych obrażeń czy regeneracji zdrowia.
        • Umiejętności pasywne: Wraz z awansami gracze otrzymają dostęp do łącznie trzech miejsc na karty umiejętności pasywnych, które mogą wspierać walkę, regenerację i obronę, aby każdy mógł dopasować zestaw kart do swojego stylu gry.
        • Zestaw: Gracze mogą dopasować zestaw kart do zadań, jakie zamierzają wykonać. Umiejętności bojowe przydadzą się w walce, a obronne podczas misji eskortowych.
        • Awansowanie: Im częściej gracz korzysta z kart umiejętności, tym szybciej odblokuje kolejne ich poziomy. Aby zobaczyć korzyści z odblokowania kolejnych poziomów karty, wystarczy nacisnąć przycisk ulepszenia w menu karty umiejętności.
      • Gesty i style chodzenia: Gesty mają kilka zastosowań w Red Dead Online, służą do komunikacji z innymi postaciami i graczami, a używa się ich za pomocą funkcji L2/LT znanej z Red Dead Redemption 2. Gesty dodają warstwę osobowości postaciom, można je łatwo personalizować i podobnie jak styl chodzenia można je zmieniać w menu postaci.
        • Gdy postać ma schowaną broń, aby wywołać listę gestów, należy przytrzymać L2/LT i nacisnąć R1/RB. Gdy postać porusza się pieszo, naciśnięcie lub przytrzymanie danego przycisku wykona szybki gest, a podwójne naciśnięcie wykona pełniejszą wersję danego gestu. Dodatkowe gesty można znaleźć w menu gracza po wybraniu opcji Online.
        • Aby zmienić styl chodzenia, gracze mogą nacisnąć strzałkę w lewo na padzie kierunkowym, wybrać Opcje online, a następnie Styl chodu.
      • Katalog Wheeler, Rawson and Co: Przenośna wersja katalogu jest szybkim sposobem na robienie zakupów, a wywołuje się ją, przytrzymując strzałkę w lewo na padzie kierunkowym. Zakupiona broń zostanie wysłana na konia postaci; konie i rzędy trafią do stajni; odzież będzie czekać w garderobie. Inne towary będą do odebrania w dowolnej placówce pocztowej lub w obozowej skrytce.

    Już tego lata w Red Dead Online: role
    Jako że podstawy Red Dead Online już okrzepły, kolejne aktualizacje będą mogły zaoferować nowe sposoby odgrywania swojej postaci w różnych rolach i tworzenia własnej ścieżki na Dzikim Zachodzie.

    Już tego lata gracze będą mogli podjąć się jednej z trzech nowych ról: łowcy nagród tropiącego ściganych bandytów, kolekcjonera szukającego skarbów i egzotycznych przedmiotów oraz handlarza rozwijającego swoją działalność w obozie. I nie tylko.

    Każda nowa rola wprowadzi wyjątkowe sposoby rozgrywki oraz cały zestaw strojów, uzbrojenia i innych nagród. Gracze będą mogli skupić się na konkretnej roli, żeby szybko awansować i odblokować unikatowe dla niej cechy. Można też rozwijać wiele ról naraz podczas normalnej rozgrywki, aby stworzyć własną, wyjątkową ścieżkę postaci w świecie Red Dead Online.

  • 30 października 2018 piotrmerton,

    Brak wysyłki na czas

    CDP nie wysłało paczki na czas, mimo zapewnień o "gwarancji przed dostawą" (w newsletterze z 21.10.2018). Paczki nie przyjąłem, czekam na zwrot pienię... czytaj >
    CDP nie wysłało paczki na czas, mimo zapewnień o "gwarancji przed dostawą" (w newsletterze z 21.10.2018). Paczki nie przyjąłem, czekam na zwrot pieniędzy.
    27 października 2018 JacekStaszczuk9084,

    preorder ale nie w cdp

    mam jak powyżej, zapewniano mnie, że gra będzie u mnie w piątek, skończyło się na wygenerowaniu etykiety UPS :( Gra na pewno mega, ale wysyłka to trag... czytaj >
    mam jak powyżej, zapewniano mnie, że gra będzie u mnie w piątek, skończyło się na wygenerowaniu etykiety UPS :( Gra na pewno mega, ale wysyłka to tragedia. Gdzie indziej pojawiły się komunikaty, że pierwsza seria gier zostanie wysłana jak należy, ale z kolejną (późniejsze zamówienia) może być problem - czy CDP nie mogło tak samo zrobić?
    27 października 2018 Dugan,

    Ogromna wtopa

    Nie może być tak, że wielka premiera nie dociera na czas. Nie po to zamawiam preorder aby grac kilka dni po premierze. Ciekawe czy gra chociaż w ponie... czytaj >
    Nie może być tak, że wielka premiera nie dociera na czas. Nie po to zamawiam preorder aby grac kilka dni po premierze. Ciekawe czy gra chociaż w poniedzialek dojdzie, w co wątpię.
  • 27 października 2018 Czapens,

    CDP znowu zawiódł

    Smutno mi, że nie jestem sam w tym CDPowym traktowaniu klienta. Wysyłka przed premierą miała być i dzisiaj (27.10) dostałem wiadomość, że paczka wysła... czytaj >
    Smutno mi, że nie jestem sam w tym CDPowym traktowaniu klienta. Wysyłka przed premierą miała być i dzisiaj (27.10) dostałem wiadomość, że paczka wysłana. Już nie będę tutaj kupować, po raz kolejny zawiedliście swoich klientów. Nie polecam zamawiania preorderów tutaj. Pozdrawiam.
    26 października 2018 Hunterx85,

    Siech na sali

    Wysyłąmy przed premierą a co jest od 5 rano dnia dzisiejszego czyli w dniu premiery potrafili tylko wygenerować numer przewozowy a jesst godzina 22 ... czytaj >
    Wysyłąmy przed premierą a co jest od 5 rano dnia dzisiejszego czyli w dniu premiery potrafili tylko wygenerować numer przewozowy a jesst godzina 22 polecam zostawić również stosowną ocene na Ceneo może kolejni ludzie sie ogarną i kupią u solidnych sprzedawców
    26 października 2018 aresxxxl,

    CDP.pl Wstyd !!!

    Ogólnie grę oceniam na 5 ale zakup preorderów na CDP.pl nie polecam oceniam ich na 0 żeby dostać grę po premierze absurd.
    Ogólnie grę oceniam na 5 ale zakup preorderów na CDP.pl nie polecam oceniam ich na 0 żeby dostać grę po premierze absurd.
  • 26 października 2018 Innovative,

    ...

    Gry nie dostałem w dniu premiery. Co mnie podkusiło żeby tu zamówić grę nie wiem.. bo lubię redów, myślałem że wszystko będzie ok. Zero informacji o p... czytaj >
    Gry nie dostałem w dniu premiery. Co mnie podkusiło żeby tu zamówić grę nie wiem.. bo lubię redów, myślałem że wszystko będzie ok. Zero informacji o postępach przysyłki. Kiedyś były lepsze opcje przysyłki. Dzięki...
    26 października 2018 KaNN17,

    Nie dostałem produktu w dniu premiery

    Kupiłem ten produkt już 10 października, żebym mógł go dostać w dniu premiery, ale zostałem poimformowany, że dostanę go w poniedziałek, czyli 3 dni ... czytaj >
    Kupiłem ten produkt już 10 października, żebym mógł go dostać w dniu premiery, ale zostałem poimformowany, że dostanę go w poniedziałek, czyli 3 dni po premierze. Dzięki cdp

1.50

Na podstawie 8 ocen
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1