Public relations we współczesnym świecie: (Okładka miękka)

Public relations we współczesnym świecie:

Public relations we współczesnym świecie: (Okładka miękka)

Oferta specjalna -7%
  • Liczba stron :

    260

  • Miękka
  • 260
  • Aspra
Z ogromnym uznaniem należy przyjąć książkę pod redakcją naukową prof. dr. hab. Jerzego Olędzkiego, która wnosi nowe spojrzenie na teorię i praktykę public relations. Dużą zaletą publikacji jest właściwe w swych proporcjach ujęcie teoretyczne (nie tylko ze względu na tekst guru współczesnego public relations J. E. Gruniga z USA) ale i empiryczne (badania własne młodych uczonych i praktyków z Polski). Istotne wyeksponowanie rozważań światowych autorytetów w dziedzinie PR jest wielką zaletą książki i jej wyróżnikiem wśród innych opracować tego typu na polskim rynku. prof. dr hab. Wiesław Ł. Macierzyński Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
  • Miękka
  • 260
  • Aspra

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Public relations we współczesnym świecie:" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.