Public relations jako narzędzie kreowania wizerunku partii politycznych (Okładka miękka)

Public relations jako narzędzie kreowania wizerunku partii politycznych

Public relations jako narzędzie kreowania wizerunku partii politycznych (Okładka miękka)

Oferta specjalna -10%

Polityczny public relations służy kształtowaniu wizerunku partii politycznych i jej li­derów. Stosowany umiejętnie pomaga osiągnąć sukces, przegranych może wznieść na szczyty władzy, a faworytów pogrążyć. Stosuje go każdy rodzaj władzy i opozycji, zarówno w rozwiniętych demokracjach, jak i w skostniałych dyktaturach. Publikacja ma na celu usystematyzowanie wiedzy teoretycznej dotyczącej kształtowania wizerunku w polityce. Zostały przedstawione okoliczności, które wpłynęły na komercjalizację życia politycznego, jak i współczesne zagrożenia oraz tendencje rozwoju rynku politycznego. Dokonano szerokiej analizy metod i technik politycznego PR wykorzystywanych w walce o zdobycie i utrzymanie władzy. Polityczny public relations ma pomagać funkcjonować bardziej efektywnie zarówno partiom politycznym, jak i społeczeństwu, które dzięki systematycznemu oddziaływaniu podejmuje określone (oczekiwane) decyzje wyborcze.

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Public relations jako narzędzie kreowania wizerunku partii politycznych" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.