Przedsiębiorstwo turystyczne (Okładka twarda)

Przedsiębiorstwo turystyczne

Przedsiębiorstwo turystyczne (Okładka twarda)

Oferta specjalna -16%

Książka jest podzielona na dwie części. W części I (ujęcie statyczne) Autorzy przedstawiają ekonomikę przedsiębiorstwa turystycznego, tj. związki turystyki z ekonomią, rynek turystyczny, przedsiębiorstwo turystyczne, produkt turystyczny, kryteria specjalizacji przedsiębiorstw turystycznych, rodzaje firm turystycznych, otoczenie przedsiębiorstw turystycznych, uwarunkowania rozwoju tych przedsiębiorstw oraz ich organizację i finanse. W części II (ujęcie dynamiczne) omawiają problematykę zarządzania operacyjnego i strategicznego przedsiębiorstwem turystycznych, tj. kształtowanie jakości produktów turystycznych, planowanie zysku tych firm, cykl obsługi klienta w hotelach, podstawy zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem turystycznym oraz politykę inwestycyjną przedsiębiorstwa.

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Przedsiębiorstwo turystyczne" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.