Potencjał konkurencyjny marki (Okładka miękka)

Potencjał konkurencyjny marki

Potencjał konkurencyjny marki (Okładka miękka)

Oferta specjalna -22%

Książka łączy najnowszą wiedzę na temat zarządzania marką z nowatorskim i nigdzie jeszcze nie publikowanym modelem zarządzania potencjałem marki. Główne wątki dotyczą istoty kapitału marki, działań i mechanizmów jego kreowania, tożsamości i potencjału konkurencyjnego marki, a także mierzenia siły marki. Bazując na swoich wieloletnich doświadczeniach biznesowych, Autor odpowiada na kluczowe pytania: jak wykreować wartość firmy poprzez markę, jak budować przewagę konkurencyjną w oparciu o markę, jak skuteczne zarządzać potencjałem konkurencyjnym marki. Publikacja napisana jest w sposób przejrzysty i przystępny, ma praktyczny, poradnikowy charakter. Omawiane trendy, procesy i zjawiska ilustrowane są przykładami z firm krajowych i zagranicznych.

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Potencjał konkurencyjny marki" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.