Pokolenia

Pokolenia

Pokolenia

Oferta specjalna -14%

Chcesz kupić ten produkt, bo:

  • poprowadzisz swój ród do zwycięstwa
  • to przyjazna, bardzo przyjemna gra ekonomiczna
  • szukasz ciekawej gry familijnej
Kup na prezent
  • polska
  • 12+
  • 2-4
  • 75 min.
  • Inka Brand, Markus Brand
  • HOBBITY.eu

Życie na wsi jest ciężkie, ale bywa różnorodne. Niektórzy mieszkańcy robią karierę w radzie gminy lub w kościele, podczas gdy inni zostają podróżnikami i wyruszają w świat.

 

Każdy z graczy kontroluje losy jednej rodziny i stara się zapewnić jej sławę. Musi jednak pamiętać o ważnej rzeczy: czas nieustannie gna do przodu i członkowie jego rodziny będą stopniowo umierać. Z pewnością ci mieszkańcy, którzy ciężko pracowali za życia będą dobrze wspominani po śmierci, a ich losy zostaną uwiecznione w wiejskiej kronice.

 

Gra składa się z szeregu rund, podczas których gracze będą kierować losami swego rodu.

 

W tym celu można wyznaczać członkom rodziny różne zadania we wsi. Pracujący w gospodarstwie - zatroszczą się o dobre zbiory, przeznaczeni do służby w kościele - przyniosą punkty sławy, zaś rodzina w radzie gminy, prócz cennych punktów, zagwarantuje także przywileje. Ten, kto zdecyduje się na podróż, zapewni swemu rodowi sławę oraz - zależnie od celu swej wyprawy - wzrost wpływów lub pieniądze. Z kolei członkowie rodziny pracujący w warsztatach rzemieślników wyprodukują dobra. Dobra te oraz zboże można wymienić na targu na punkty sławy.

 

Te różnorodne możliwości, jakie oferuje gra, powiązane są z różnymi obszarami na planszy wsi.

 

Każdy obszar ma przyporządkowane jedno pole akcji. Z tych pól pozyskiwać będziecie różne kostki wpływu, aktywując tym samym określone akcje. Ponadto, wiele akcji zajmuje sporo czasu. Tymczasem w tej grze, tak jak w prawdziwym życiu, najstarsi członkowie rodziny stopniowo umierają. Gdy ktoś z rodu pożegna się z tym padołem, zawód, jaki wykonywał za życia, zadecyduje o tym, czy zmarły zostanie uwieczniony w kronice wsi, czy też nie. Gdy wszystkie miejsca w kronice lub wszystkie anonimowe groby zostaną zapełnione, gra się kończy, a gracze otrzymają jeszcze punkty za różne obszary we wsi. Gracz, który ma na końcu gry najwięcej punktów sławy, zwycięża.

 



Zestaw zawiera:

 

  • 32 znaczniki (8 czerwonych, 8 żółtych, 8 niebieskich, 8 kremowych)
  • 6 kostek zarazy
  • 72 kostki wpływu (18 brązowych, 18 różowych, 18 pomarańczowych, 18 zielonych)
  • 2 płócienne woreczki (1 zielony, 1 czarny)
  • 4 plansze gospodarstw
  • 1 plansza
  • 44 członków rodzin (po 11 pionków w kolorach: żółtym, czerwonym, niebieskim i kremowym)
  • 4 czarnych mnichów
  • 1 arkusz z naklejkami
  • 1 znacznik pierwszego gracza
  • 1 żeton „nowy pierwszy gracz“
  • 40 żetonów dóbr (8 zwojów, 8 koni, 8 pługów, 8 wołów, 8 wozów)
  • 24 żetony klientów
  • 15 monet
  • 20 worków ze zbożem
  • 3 karty przygotowania
  • 1 karta pomocy „msza“
  • instrukcja

 

 

  • polska
  • 12+
  • 2-4
  • 75 min.
  • Inka Brand, Markus Brand
  • HOBBITY.eu

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Pokolenia " wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.