Plany marketingowe (Okładka miękka)

Plany marketingowe

Plany marketingowe (Okładka miękka)

Oferta specjalna -8%

Kup na prezent
Plany marketingowe to polskie wydanie światowego bestsellera. Książka napisana jest przez dwóch znakomitych i znanych na całym świecie specjalistów z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty sposób szczegółowo prezentuje wszystkie najważniejsze zagadnienia planowania marketingowego: - proces tworzenia, wdrażania i audytu planu marketingowego - cele i strategie marketingowe - wybór środków zintegrowanej komunikacji marketingowej - planowanie sprzedaży oraz cen - zarządzanie kanałami dystrybucji, w tym handel internetowy - zarządzanie relacjami z klientami - typowe problemy podczas wdrażania planu i sposoby ich rozwiązywania - sposoby pomiaru efektywności planowania marketingowego. Przedstawiane zagadnienia są zilustrowane licznymi przykładami i studiami przypadków, a praktyczne wskazówki i formularze ułatwią menedżerom wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Każdy rozdział zawiera również pytania i ćwiczenia pomagające czytelnikowi w przyswojeniu materiału.

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Plany marketingowe" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.