Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki (Okładka miękka)

Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki

Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki (Okładka miękka)

Oferta specjalna -20%

  • Schawbel Dan
  • Miękka
  • 27-02-2012
  • 264
  • I
  • Gutowski Maksymilian
  • Helion
Moc Twojej marki.

Jako świadomy konsument dobrze wiesz, że zwykle nie kupujesz jeansów, telefonów, sprzętu RTV, hamburgerów, tylko logo, którymi są opatrzone. A w jakiej formie jest Twoja osobista marka? Nim podejmiesz pracę na rachunek któregoś z produktów lub usług, zadbaj o swój prywatny marketing.

Musisz zrozumieć, że sam - jako człowiek - także jesteś marką, a któż może lepiej od Ciebie wypromować Twoją osobistą markę? Przemyślane działanie pozwoli Ci zająć najatrakcyjniejsze miejsce na półce hipermarketowego rynku pracy lub niszowego sklepu z pracownikami dla szczególnie wymagających. Koniec końców, sukces zawsze zależy od Ciebie. W obliczu ciągłych przemian gospodarczych sposób, w jaki należy zarządzać karierą, uległ nieodwracalnej zmianie. W przytłoczonym wizją bezrobocia świecie dysponujesz największym atutem - sobą samym!

Tworzenie osobistej marki polega na odsłonięciu swojej prawdziwej, wyjątkowej twarzy i zaprezentowaniu jej światu.
(Schawbel i inni, 2009)

Budujesz swoją markę nie tylko w najbliższym otoczeniu. Dzięki narzędziom wskazanym w tej książce zyskasz świeże i szersze spojrzenie na cały proces osobistego marketingu. Nauczysz się w nienachlany i indywidualny sposób wykorzystywać media społecznościowe, takie jak LinkedIn, Facebook i Twitter (to też marki!). Sięgniesz również po takie możliwości autopromocji, jak blogi i życiorysy wideo. Wedle własnego uznania zbudujesz swój wizerunek poważnego specjalisty i eksperta lub bardzo kreatywnego, otwartego człowieka. Stworzysz publiczną personę, dzięki której staniesz się znany jako autorytet w swojej dziedzinie.
  • Schawbel Dan
  • Miękka
  • 27-02-2012
  • 264
  • I
  • Gutowski Maksymilian
  • Helion

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.