Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym (Okładka miękka)

Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym

Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym (Okładka miękka)

Oferta specjalna -17%
Kup na prezent
"Marketing bez tajemnic" to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy, opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce, podają w każdej książce z serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku. Seria jest adresowana do biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej, urzędników administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie. Autorka wyjaśnia w książce, czym jest kultura narodowa, skąd biorą się stereotypy i uprzedzenia. Wskazuje obszary biznesu międzynarodowego, na które kultury narodowe mają największy wpływ. Prezentuje różnice kulturowe w komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Ukazuje znaczenie religii, wartości oraz symboli w działalności przedsiębiorstw. Książka zawiera liczne przykłady z praktyki różnych przedsiębiorstw międzynarodowych.

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.