Osadnicy: Narodziny Imperium - Atlantydzi

Osadnicy: Narodziny Imperium - Atlantydzi

Osadnicy: Narodziny Imperium - Atlantydzi

Oferta specjalna -21%
5.00 / 1 głosów

Chcesz kupić ten produkt, bo:

Kup na prezent

Dodatek

Osadnicy: Narodziny Imperium - Atlantydzi do rozgrywki wymaga posiadania Osadnicy: Narodziny Imperium.
  • Planszowa
  • polska
  • 08-12-2015
  • 10+
  • 1-5
  • 90 min.
  • Ignacy Trzewiczek
  • Portal Games
Pierwszy dodatek frakcyjny do gry Osadnicy Narodziny Imperium. Mieszkańcy Atlantydy wprowadzają do świata gry naukę i technologię, dzięki którym poszczególne budowle zaczynają funkcjonować znacznie lepiej i wydajniej.

Wraz z Atlantydami pojawia się nowe dobro w świecie Osadników – Technologia – które może być użyte w wybranych kartach frakcyjnych lub w kartach zwykłych budynków ulepszając ich działanie. Atlantydzi zmuszeni są znaleźć efektywny sposób na zdobywania punktów, bowiem wszystkie frakcyjne budynki na koniec gry zostaną zatopione i nie przyniosą żadnych punktów zwycięstwa. Pozostałe frakcje nie posiadają wystarczającej wiedzy, aby wykorzystać w pełni możliwości Technologi Atlantów lecz posiadają określone budynki, które pozwolą im wykorzystać choć część tego potencjału.
  • Planszowa
  • polska
  • 08-12-2015
  • 10+
  • 1-5
  • 90 min.
  • Ignacy Trzewiczek
  • Portal Games
  • 2 stycznia 2016 NeorethElohn611,

    Urozmaicenie Osadników: Narodziny Imperium

    Bardzo ładnie wydany dodatek. Sami Atlantydzi posiadają oryginalny styl grania a cała gra została istotnie rozbudowana i urozmaicona. Niestety przekła... czytaj >
    Bardzo ładnie wydany dodatek. Sami Atlantydzi posiadają oryginalny styl grania a cała gra została istotnie rozbudowana i urozmaicona. Niestety przekłada się to na wydłużony czas rozgrywki, ale większość rozszerzeń ma tak samo, więc ciężko się dziwić. Jednym słowem - bardzo dobry dodatek :-) Mam wrażenie, ugruntowane wielokrotną grą, że frakcje są okrutnie niezbalansowane. Atlantydzi i Barbarzyńcy mogą osiągnąć grubo powyżej 200 punktów, podczas gdy Japończycy ledwo wychodzą z setki, o ile w ogóle. Egipt goni czołówkę a Rzym - różnie, jak karty podpasują to może stanąć na podium a jak nie, to kończą na szarym końcu. Ale to już uwagi do całej gry a nie do samego dodatku.

5.00

Na podstawie 1 ocen
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1