Obsługa konsumenta w hotelarstwie Podręcznik Część 1 (Okładka miękka)

Obsługa konsumenta w hotelarstwie Podręcznik Część 1

Obsługa konsumenta w hotelarstwie Podręcznik Część 1 (Okładka miękka)

Oferta specjalna -18%

Treści kształcenia zostały podzielone na dwie części i ujęte zostały w następujących działach związanych z: rodzajami usług świadczonych przez gastronomię hotelową, wpływem kultury osobistej i etyki na jakość świadczonych usług, techniką oraz zasadami serwowania i podawania różnych potraw i napojów, technikami obsługi przyjęć okolicznościowych. W podręczniku zawarto również treści dotyczące rodzajów kart menu, sposobów rozliczeń kelnerskich, podstawowych zasad BHP i przepisów sanitarno-epidemiologicznych oraz najnowszych trendów dotyczących obsługi konsumenta. Treści zostały dobrane starannie pod względem merytorycznym i metodycznym oraz wzbogacone o liczne ilustracje, schematy i propozycje projektów zaliczeniowych. Podręcznik został opracowany zgodnie z podstawą programową kształcenia w zawodzie technik hotelarstwa. Na podkreślenie zasługuje fakt, że autorzy uwzględnili w podręczniku standardy wymagań egzaminacyjnych.

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Obsługa konsumenta w hotelarstwie Podręcznik Część 1" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.