O własnej promocji środków przekazu w Polsce (Okładka miękka)

O własnej promocji środków przekazu w Polsce

O własnej promocji środków przekazu w Polsce (Okładka miękka)

Oferta specjalna -7%
  • Liczba stron :

    218

  • Miękka
  • 218
  • Aspra
Tom 23. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. "Prezentowany zbiór artykułów przedstawia wyniki ciekawych badań empirycznych, ważnych dla wszystkich osób zaangażowanych zarówno w przemyśle medialnym, jak i dla studentów marketingu medialnego. W tym też kontekście książka ta buduje mosty między właścicielami mediów i redakcjami a światem akademickim. Zapoznaje młodzież akademicką, dziennikarzy redaktorów i zarządzających mediami z rezultatami naukowych dociekań i ma do spełnienia ważny społecznie cel: przyczynić się do poprawy jakości dziennikarstwa, wolności mediów, jak i rozumienia roli środków przekazu w rozwoju obywatelskiej edukacji medialnej." prof. dr hab. Jerzy Olędzki
  • Miękka
  • 218
  • Aspra

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"O własnej promocji środków przekazu w Polsce" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.