O nas

Lubimy czytać, grać, oglądać i słuchać. Bez ograniczeń. Nie znosimy czekać, stać w kolejkach i przeciskać się w tłumie. Chcemy, aby zakupy były doświadczeniem, a każda wizyta w sklepie przyjemnością. Cenimy styl i atmosferę. Pragniemy wyznaczać trendy, wierzymy, że lepiej zaliczać się do niektórych niż do wszystkich. CDP.pl powstało z myślą, że jest w Polsce miejsce dla dobrego sklepu z kulturą i rozrywką.

Pracując przez lata w dystrybucji nauczyliśmy się rozumieć multimedia. Wydaliśmy tysiące gier i setki filmów. Dostarczyliśmy do wszystkich sklepów w całej Polsce miliony pudełek z grami i filmami. Dzisiaj prowadzimy własny sklep. Chcemy korzystając ze swoich doświadczeń, entuzjazmu i pasji do kultury i rozrywki stworzyć miejsce unikatowe, z charakterem, własnym stylem i duszą.

Zbudujemy sklep idealny i zaoferujemy naszym klientom nowoczesne, dobrze zaopatrzone i przyjazne miejsce do robienia codziennych zakupów.

Przeczytaj, zagraj, posłuchaj jeszcze dziś!

Nasza droga

Pomysł na sklep CDP.pl powstał w 2012 jako odpowiedź na zmieniające się dystrybucyjne realia rynkowe. Nasza firma – podówczas znana jako CD PROJEKT od ponad 20 lat prowadziła sprzedaż gier wideo oraz filmów kierując swoją ofertę do segmentu B2B i skupiając się na hurtowej sprzedaży multimediów. Rok wcześniej zauważyliśmy wzrost zainteresowania cyfrową dystrybucją. Zainspirowani sukcesami GOG.com, który z sukcesem prowadził działalność na polu cyfrowej dystrybucji gier komputerowych postanowiliśmy zbudować własny serwis. Cyfrowa platforma dystrybucyjna CDP.pl zadebiutowała w październiku 2012 zaczynając od skromnej oferty 30 gier do pobrania, w tym samym czasie spółka zmieniła nazwę i tak nasza firma i serwis stały się tożsame. W kolejnych latach CDP.pl urosło i wzbogaciło się o nowe kategorie – ebooki, ekomiksy, audiobooki oraz cyfrowe filmy w modelu download-to-own. W 2013 obserwując rynek zauważaliśmy kolejne zmiany, a szczególnie wzrost udziałów sprzedaży w kanale e-commerce, a więc w modelu opartym o wysyłkę towaru dostępnego fizycznie. Naturalnym stało się dla nas, że mimo, iż cyfrowa dystrybucja multimediów jest przyszłością tej kategorii nie można zapominać o modelu przejściowym jakim jest sprzedaż wysyłkowa. Nie oferując naszym klientom możliwości fizycznego zakupu towarów tracimy potencjał i możliwość późniejszej konwersji na użytkowników cyfrowych multimediów! Tak powstała koncepcja CDP.pl 2.0 nowoczesnego sklepu, którym jesteśmy dzisiaj!

Nasi pracownicy

Mówi się, że firmę tworzą ludzie, my uważamy, że indywidualności. Zatrudniamy zgrany zespół wyspecjalizowanych indywidualistów, dla których jakość i satysfakcja naszych klientów nie są tylko sloganem, ale prawdziwą misją. Dyskutujemy, spieramy się, denerwujemy się i cieszymy razem. Świętujemy wspólnie wszystkie nasze sukcesy, nawet te najmniejsze i bierzemy wspólnie odpowiedzialność za wszystkie błędy. W przypadku naszego zespołu powiedzenie – jeden za wszystkich, wszyscy za jednego to bardzo trafne określenie.

Media o CDP.pl

  • CDP.PL LAUREATEM NAGRODY PAYU LAB AWARDS W KATEGORII ECOMMERCE!

    Sklep cdp.pl otrzymał nagrodę PayU Lab Awards w kategorii eCommerce. Nagroda za wyróżniającą się działalność w branży została przyznana podczas gali PayU Lab Forum, dorocznego spotkania liderów biznesu organizowanego przez PayU - lidera płatności online w Polsce. Kapituła PayU Lab Forum doceniła cdp.pl za nową jakość sprzedaży na rynku multimediów, przyjazny i nowoczesny interfejs użytkownika, intuicyjną i krótką ścieżkę zakupową, dogodne płatności oraz unikatowe połączenie cyfrowej dystrybucji i wysyłkowej sprzedaży.

  • Dwa Bestsellery Empiku 2015 dla Wiedźmina 3: Dziki Gon

    W tegorocznej edycji Bestsellerów Empiku aż dwie nagrody powędrowały do Wiedźmina 3: Dziki Gon!
    Tytuł otrzymał nagrodę w kategorii Najpopularniejsza Gra 2015 i Wydarzenie Roku 2015.

  • CDP.pl zaprasza na pierwsze publiczne pokazy HTC Vive

    CDP.pl, dystrybutor gier i właściciel platformy ecommerce oraz HTC podpisały list intencyjny o współpracy. W ramach porozumienia gogle HTC Vive do eksplorowania wirtualnej rzeczywistości zostaną po raz pierwszy zaprezentowane szerszej publiczności na targach PGA w Poznaniu.

  • CDP.PL przejmuje dystrybucję gier Activision w Polsce

    Współpraca ogłoszona została dziś i obydwie strony zapewniają, iż będzie ona zakrojona na szeroką skalę. Uwzględniać ma wszystkie kolejne tytuły wydawane przez firmę Activision w Polsce z Call of Duty: Black Ops III na czele.

  • Wyróżnienie w konkursie EKOMERSY dla CDP.pl

    Sklep cdp.pl został w tym roku wyróżniony w konkursie EKOMERSY w kategorii „Wdrożenie roku” oceniającej najlepsze kompleksowe wdrożenie sklepu internetowego.

  • "Usatysfakcjonuje mnie 150-200 tys. sprzedanych Wiedźminów 3 w Polsce" - wywiad z Michałem Gembickim, dyrektorem zarządzającym CDP.pl

    Kolekcjonerskie edycje Wiedźmina 3 wyprzedały się na pniu - czy jest jakaś szansa, że będzie ich więcej?

  • W 100 dni do cyfrowego sukcesu

    O tym, jak w 100 dni powstał portal cdp.pl, o polskim rynku elektronicznej rozrywki oraz o pomyśle na sprzedaż cyfrowych produktów opowiada Michał Gembicki.

  • Gembicki: rozwój e-commerce w Polsce kreują startupy

    Dynamicznie rozwijający się segment sklepów internetowych napędzają startupy. Rywalizują one ze sobą już nie tylko ceną i marżą, ale budując wartość dodaną, powiedział agencji ISBnews dyrektor zarządzający i członek zarządu CDP.pl Michał Gembicki.

  • Największy producent gier w Polsce uruchamia e-sprzedaż filmów i audiobooków

    CDP.pl po roku działalności ma w ofercie 70 proc. obecnych na rynku gier, rozwija segment e-booków i uruchamia sprzedaż audiobooków i filmów.

  • CDP.pl zawarło umowę z Walt Disney na cyfrową dystrybucję gier w Polsce

    CDP.pl, spółka z Grupy CD Projekt RED, podpisała umowę z The Walt Disney Company, dzięki której produkty Disney'a pojawią się na platformie cyfrowej dystrybucji CDP.pl.

  • Cdp.pl: Pierwsze przyczółki poza Polską

    Cdp.pl, jeden z największych w Polsce dystrybutorów gier komputerowych, który jeszcze do końca listopada był częścią grupy CD Projekt.

  • Jak CDP.pl szuka drogi poza CD Projektem

    Teren warszawskiego FSO przypomina nieco świat Fallouta. Łatwo zgubić się pomiędzy starymi halami, przyrdzewiałymi torowiskami i zrujnowanymi magazynami. mi. Niemalże słychać tu echo dawnych czasów, gdy duża ciężarówka wdrapuje się wolno po podjeździe do budynku odlewni. Fabryka jest pomostem między starą a nową epoką.

  • „Polska to w pełni dojrzały rynek” - wywiad z szefem CDP.pl

    Dla polskiego rynku skupienie gier Activision Blizzard w ręku jednego dystrybutora to wydarzenie ważne, bo daje nadzieję na pozytywne otwarcie nowego rozdziału dla takich marek jak Call of Duty czy Destiny.

CDP.pl w liczbach

Ponad

icon
1 0 0 0 0 0 0

interakcji z klientami w kanałach społecznościowych

Ponad

icon
5 0 0

terabajtów pobranych danych

icon
2 1 4 5 6

rozwiązanych problemów przez obsługę techniczną

icon
9 0 0 0 0

fanów w mediach społecznościowych

Zespół

icon
2 0

osób pracuje codziennie nad serwisem

icon

Średnio co

1 5

sekund zakup

icon
2 0 0 0

opinii o produktach

Ponad

icon
1 4 0 0 0 0 0 0

Odwiedzin na CDP.pl

Kontakt

Topmall Sp. z o.o.
ul. Matuszewska 14
03-876 Warszawa
Tel: +48 222 626 222
kontakt@cdp.pl
NIP: 5272647706
Regon: 142799272

Obsługa klienta
+48 222 626 222
Koszt połączenia z infolinią wg stawek operatora

Pomoc techniczna
pomoc@cdp.pl

Współpraca
wspolpraca@cdp.pl

Biuro czynne:
poniedziałek - piątek: 09:00 - 17:00
Uwaga: Nie ma możliwości odbioru osobistego zamówionego towaru.