Nowe Pokolenia

Nowe Pokolenia
  • Planszowa
  • polska
  • 12+
  • 2-4
  • 90
  • Inka Brand, Markus Brand
  • HOBBITY
W kronikach wsi otwiera się nowy rozdział, nadchodzą nowe Pokolenia. Każdy gracz kontroluje jedną wioskę i stara się zapewnić jej mieszkańcom dobrobyt i sławę.

Każdy gracz zarządza jedną wioską i ma po jednym mieszkańcu w każdej z 5 profesji: opata, podróżnika, radnego, rzemieślnika i kupca. Aby przyciągnąć nowych klientów i mnichów do wioski, gracze ja rozbudowują, wznosząc nowe budynki, powiększając pola uprawne i sprzedając wyprodukowane dobra, a wszystko to pod presją uciekającego czasu.

Co jakiś czas jeden z mieszkańców wioski umiera, pozostawiając swoje stanowisko wolne. I mimo, że można jego potomka przyuczyć do zawodu, to i tak wkrótce okaże się, że trzeba zaniedbać pewne obszary na rzecz innych.

Duet autorów Inka i Markus Brandt stworzył zupełnie nową grę. Tytuł nawiązuje do ich poprzedniego hitu - gry Pokolenia (laureatki tytułu Gra Roku dla zaawansowanych graczy 2012 w Niemczech i Czechach.



Mechanika „Nowych Pokoleń” jest inna i wykorzystuje się w niej kości, a członkowie rodziny nie trafiają już tak często na cmentarz. „Nowe Pokolenia” to samodzielna gra, w której każdy gracz kontroluje swoje własne miasteczko. Znane miejsca i postacie powracają, a fani Pokoleń odnajdą pewne podobieństwa, jak np. kronika wsi i tor czasu życia. Z drugiej strony, pojawi się sporo nowych elementów, a mechanizm zarządzania kośćmi uczyni wybieranie akcji bardziej dynamicznym.

  • Planszowa
  • polska
  • 12+
  • 2-4
  • 90
  • Inka Brand, Markus Brand
  • HOBBITY

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Nowe Pokolenia" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.