Nowa komunikacja społeczna wyzwaniem odpowiedzialnego biznesu

Nowa komunikacja społeczna wyzwaniem odpowiedzialnego biznesu

Nowa komunikacja społeczna wyzwaniem odpowiedzialnego biznesu

Oferta specjalna -10%

Kup na prezent
Książka podejmuje problematykę społecznej odpowiedzialności biznesu, która przedstawiona jest w szerokiej, politologicznej perspektywie. Krytycznej analizie poddane zostały najważniejsze funkcjonujące w dyskursie międzynarodowym prace i dokumenty na ten temat. Zagadnienie odpowiedzialności przedsiębiorstw omówione jest kompleksowo – w kontekście relacji i odpowiedzialności sektora publicznego, prywatnego oraz społecznego. Wskazuje to na rozwiązania dotyczące polityki publicznej państwa oraz aktywności obywateli, które tworzą niezbędną infrastrukturę dla działań z zakresu społecznej odpowiedzialności sektora prywatnego. Zbadanie społecznej odpowiedzialności w ujęciu "governance" pokazuje także nowe perspektywy dla rozwoju public relations, zwraca uwagę na jego społeczną rolę w systemie demokratycznym.

OCEŃ JAKO PIERWSZY!

"Nowa komunikacja społeczna wyzwaniem odpowiedzialnego biznesu" wciąż czeka na pierwszą opinię.
Napisz co sądzisz o tym produkcie.